Nord Amerika. PS: @Are var det noe hint i Kasane bildet som ingen av oss så? eller var det basert på Insidflyer inside gamle meldinger kunnskap? Jeg er bare nyskjerrig. Edit: @WannaBeFrequentFlyer, fra funnet og resonert
Nope Nei, den var jo litt tricky. Men Botswana/Chobe hadde jeg nok godtatt. Det er jo landet med flest elefanter i Afrika. Og f.eks. Sør-Afrika har jo ikke ville elefanter, der er jo alt eid og inngjeret. Men når det er sagt så er det jo slik at @WannaBeFrequentFlyer var der samtidig om oss i påskeferien 17 takket være Ethiopians utrolige intropriser på business fra Oslo
Var denne vanskelig altså? Dette er et relativt kjent landemerke på dette stedet, men ser også for meg at flere har vært i området uten å kjenne til dette..
Eg trur at det må verfall vera eit land i tilknytning til Middelhavet? Kan ligne litt slik på fjell/stein og tre.
Du skal få poeng for den, det man ser i bakgrunnen med det "tårnet" er Pico de las Nieves. Det er en millitærinstallasjon man ser der og "tårnet" er egentlig en stor kuppel. (Bilde lånt fra internett) Denne formasjonen jeg har avbildet heter El Fraile og er på vei mot Roque Nublo - det nest høyeste punktet på Gran Canaria - som man ser til høyre på bildet under. (Bilde lånt fra internett) To steder vel verd å besøke i løpet av en uke i syden med sol&billig sprit. Lei bil og kjør! Din tur @RoadKing
Klart det.. Du trenger jo bare sjåfør .. Eller eventuelt i ytterste nød en hvit dag... Og det er kanskje en god ide, i alle fall om man er der i 2 uker