Kunstverket i bakgrunnen er laget av en som faktisk er født på solkysten Den står i Vondelpark i Amsterdam.
Du har brukt samme motiv i et reisebrev her inne, dog fra en annen vinkel. Hvor står dette huset mon tro?
Siden jeg vet jeg har rett så poster jeg neste. Dette er nok kanskje vanskelig, men kan si det er i sør i USA og at det er et monument av historisk betydning. (Bildet er tatt med drone og det er helt flatt der ute og ett enkelt hus i nærheten). Turistfasilitetene er begrenset til det dere ser på bildet
San Simon, Arizona. Interessant historie det monumentet. For de som sitter på hjemmekontor og trenger unnskyldninger til ikke å jobbe: https://www.atlasobscura.com/places/geronimo-surrender-monument
Jeg har et. Hvor har "Spøkelseskladden" vært her, mon tro? Tips: Ikke kast vekk tiden med å snoke på geocachesiden min. Jeg har ikke logget geocachen til denne ennå. Tips 2: Vi er i et land tålig nærme hjemme, men allikevel LANGT unna på så mange plan... Tips 3: Ingen korona der, angivelig. Tips 4: Store militær- og politihatter Tips 5: Ikke ta bilde av statslederens bakhode, sies det. Tips 6: Eiendommelig MGP-bidrag i 2003, eller det hjelper jo egentlig ingenting, det er jo normalt. Tips 7: Landet ble krysset i båt, og ferden dokumentert på norsk TV. Tips 8: Du trenger ingen visum om du lander på landets hovedflyplass. Med andre ord; Denne bør bli besvart riktig innen få minutter . Land, navn på by. Fint om statuen også navngis.
Minsk er fullstendig korrekt! Vi hadde en oval helgetur som gikk sånn her: KRS-GDN-BGY-KIV-MSQ-KBP-WAW-CPH-KRS med hhv. W6-W6-W6-BZ-PS-PS-SK-WF, med overnatting i Italia, Hviterussland og Polen. Formålet var å få noen geocacher i Moldova (Chisinau) og Hviterussland for oss begge, pluss Ukraina for samboeren. Så da var europas alle land besøkt!