Riktig land, men kunne gjerne tenkt meg litt mer spesifikt om det går Dette var jo et skudd i blinde siden du vet at jeg var der i jula
Ikke helt i blinde. Joda, jeg vet jo at du har vært der, men jeg dro også kjensel på byggestilen i landskapet, så det var et kvalifisert skudd i blinde Er det kan hende i Monteverde?
Bra forslag, men ei riktig. Dette er nok ingen enkel sak. Er et stykke fra Monteverde, men mulig det går å få det unna på en dag. Kan røpe såpass at det er nærmere San Jose enn Monteverde, men er ikke gitt at vi reiste direkte
Ok, antar at det ikke er mange som er interessert eller kapabel til å søke seg frem til denne da Det som er avbildet er "Iglesia de Vara Blanca " fra nettopp Vara Blanca i Costa Rica. Ganske nær vulkanen Poas som jeg har postet bilder fra før Men så kjører vi en ny en.. Hvor er vi nå i verden ?
Ok, du har jo faktisk ikke sagt hvor det er mr BC, men det er greit. Under tvil skal jeg godkjenne svaret, antakeligvis har du ikke tatt bildet helt tilfeldig ut av luften ...
Heil korrekt, hugsar ikkje akkurat navnet på kor me er. Men det er i litt lengre gå-avstand frå Helsinki sentrum.
Jepp, dette var faktisk veldig nøyaktig når eg var inn på Google Maps og søkte. Så då får du og @Petter B-C bli enige om kven som vil legge ut. Petter var først forsåvidt men du var nærmast!
Jeg dro kjensel på landskapet elrnosånt fra innseilingen med ferga, da jeg tok dagstur fra Tallinn til Helsinki i mai 2017. Så mye flaks, litt husk. Ta den du, Crotchrocket