Ser at mange plasser kan kanskje ligne, men det er heller ikke der. Men nå begynner vi å nærme oss. Nå er vi ihvertfall inn i samme fylke "Troms"
Om ingen absolutt finner ut av det skal dere vite at det ligger i Tromsø kommune, mer hint får dere ikke før imorgen om det er så vanskelig
Bukta fra buktafestivalen! Ånei, kanskje ikke. Ser litt mer ruralt ut. Er nok neppe på Tromsøya dette.
Ser jeg kom med en vanskelig en nå. Det er ikke Sommarøy. Men du er nær Bildet er tatt på en av mine mange roadtriper jeg har hatt med kameratene mine her i Tromsø. Bilde er tatt september 2019
På snuplassen i enden av vegen står det ein distriktsrutebuss. Med andre ord er vi ved startpunktet av ei bussrute som har rutenummer som startar på 4xx, kanskje til og med 42x. Ersfjordbotn er det ikkje, der er fjella høgare. Hillesøy er det heller ikkje, der er det fleire hus. Så vi er kanskje forbi Grøtfjord og mogleg ved Tromvik på Kvaløya, men no er eg på tynn is, gyngande grunn og meir til! Kanskje skal vi heller til Ringvassøya? Eg sjansar på Tromvik, Kvaløya...
Du skal få får denne! Det er Grøtfjord jeg har tatt bilde av. Vi var på fisketur utover der God analyse Trodde også det var Tromvika så måtte sjekke litt nærmere på hvor bilde var tatt
Når eg no ser ein ekstra gong på kartet (manuell papirvariant, sjølvsagt), ser eg at Grøtfjord passar betre, men bussen fekk meg til å tenkja på Tromvik, men husrekka og stranda roper jo Grøtfjord av full hals.
Det er ikke startpunktet .. det er endestasjonen omtrent ved verden ende .. Slik er det utrolig mange plasser ute i gokk nord for Sinsenkrysset .. Bussen må bare snu for å komme tilbake til startpunktet!