Det har du selvfølgelig helt rett i. Tenkte bare på det første som slo meg, mellom hovedstedene. Beklager
Det lurer jeg også på – helt umulig å vite. Biblioteket er stengt nå og det er litt sent for en ringerunde til bereiste venner på telefonen. Tenk om det fantes en kilde på den globale Internetten der du kunne skrive inn de ordene og få noen hint. Som et søkbart leksikon, bare ikke i papirform. Det hadde vore en drøm.
@ccurrahee , @Edvard , jeg er prinsipielt enig i at svaret burde vært mer fyllestgjørende. Så vi vanlige dødelige ikke trenger å lete opp atlas, leksikon og what not. Især ikke når wikipedia indikerer skrivefeil @OttoL https://en.wikipedia.org/wiki/Bole_Medhanealem Seriøst; er det riktig som Wikipedia skriver at Medhanealem skrives i et? Anbefaler forøvrig, på generelt grunnlag Wikipedia
Jeg bare antok at dette var common knowledge, men litt mer seriøst skal tilfeldighetene ha det til at jeg så et program med Simon Reeve om religion Etiopia for noen dager siden så den var ganske lett. For langt nord.