Kanskje begge deler? Ikke at jeg vet noe om det altså, men det er vel ikke noe umiddelbart motstridende i de to påstandene?
Morsom den der @Eddie47 syntes det VAR fint da han VAR der (nei, dette er ikke fotball @holmen ). Jeg har vært der flere ganger, syns på generelt grunnlag det ER fint der .
VAR, Video Assisted Referee. Du er jo ikke spesielt glad i fotball, så jeg tenkte jeg skulle være morsom. Men jeg har nok ikke talent som komiker
Tallin godkjennes, den står i inngangen til Danish King`s Garden gamlebyen. Dannebrog Danskenes flagg skal visst nok stamme fra der.
Der kom du meg i forkjøpet med Tallinn. Såvidt jeg husker, var det på en liten høyde like ved sentrum, og de hadde en forferdelig bratt steintrapp opp til et slags rapo, hvor man videre kunne gå inn i det som må være Tallinns koseligste cafe, oppe i et tårn med peisestue. Stemmer det? Googlet og svarer meg selv; var der jeg tenkte ja. Tallinn anbefales!
Dette må da være Langedrag. Akkurat hvor det ligger husker jeg ikke uten å bruke Internett, men det er da et sted der sørpå