Kosovo er riktig land. Tenkte f.eks. på fetteren min og andre som var i KFOR da jeg sa nordmenn har vært der. Så da er landet på plass. Ikke grusomt langt unna en amerikansk leir denne lille byen.
Prizren er 7-8 mil unna, langs veien. Jeg er opptatt de neste dagene, og må bare gi den videre til Kristian som foreslo by. Svaret er Hani i Elezit rett ved grensa til Nord-Makedonia. Kjører du den splitter nye motorveien R6 fra Pristina og ned mot Skopje så stopper den brått i en rundkjøring i Hani i Elezit. Takk for alle forslag
Siden jeg bomma på reisemålet, kaster jeg likeså greit stafettpinnen opp i været og lar det bli et rotteres til mølla for å få finkvernet nye bildepiksler til konkurransen vår.
Du har helt rett, Jeg prøvde en gang på slutten av 1980-tallet å flytte produksjonen av pizza derfra til Brumunddal. Det viste seg at det var en dødfødt tanke ... for å overbevise styret om at det var en uklok beslutning satte de ansatte ved fabrikken produksjonsrekord hver dag ...
På vei ned Abbotsbury Hill på B3157, retning Abbotsbury? På venstre side, av veien, rett etter at du har passert Abbotsbury Hill Beuaty spot? (Kunne vært på vei opp, men siden det er venstre-kjøring, så tenkte jeg at det var mest naturlig at dere hadde stoppet på den siden.)
Hehe, du er meg en fin en. Mer nøyaktig kan vel ikke stedet beskrives enn ditt svar. I bakgrunnen ser du Chesil Beach, som ligger litt vest for byen Weymouth. Fylket er Dorset, naboen til Devon, så @Eddie47 ga deg en lissepasning denne gangen også. Din tur!