Hadde litt flaks, dette var den andre fjellbyen jeg sjekket. Har forresten ingen spennende bilder på lager. Så da er det fritt for hvem som helst å fortsette med et nytt bilde.
Det visuelle hintet viser også at jeg er innendørs. I blant et det like greit å ikke google for mye men å resonere. Innendørs og utenlands er riktig.
Litt i tvil nå. Det ser ut som en krypt, men samtidig som et dansegulv på danskebåten.. Lyser i taket er jo veldig fint. Tipper vi er i Mellom-Amerika? De er ganske glade i død og glorete greier.
Fly til Jan Mayen 3 februar 2021 Det blir satt opp transport i forbindelse med turen. Grunnet COVID-19 blir det ikke mulighet for andre å være med på denne turen. Flyet går fra Gardermoen militære terminal klokken 09:00 og vil bruke 3 timer til Jan Mayen. Retur vil være klokken 16:00 med ankomst Gardermoen klokken 19:00. Husk å ta med mat og drikke på turen. Får vi ikke landet på Jan Mayen kan turen ta 7 timer. Neste mulighet er 8 april 2021.
Hmm, såg at det var moglegheit i både April og August. Lurar på om det er mogleg for vanlig «dødelige» og få plass. Dette må sjekkast opp. Men no har eg vel kuppa tråden nok.
Nei, du kommer nok hverken gjennom vakta på flystasjonen og inn på flyet uten å ha noe å der oppe å gjøre. Dvs, at du har en jobb å gjøre der. Eventuelt ta denne varianten: https://forsvaretsforum.no/luftforsvaret/ga-325-000-for-jan-mayen-tur/165774