En av disse er riktig land, og det er mannen i midten som er i riktig land. Men litt mer spesifikt svar er ønskelig.
Er vi i kantonen Solothurn i Sveits? Nær Halten? Prøvde å drive detektivarbeid, men var ikke så lett å finne plassen. Syntes ikke det var Halten
Grunnregelen er vel bildet du har tatt selv. Vel, jeg har vært der og tatt bildet, det er bare at dette bildet ikke er fra mitt kamera. Så kan folk hoppe over bildesøk om de vil. Så da er spørsmålet. Hvor er vi nå? (Eller hvor var jeg da.)
Jeg har vært i Pyongyang. Men der er det overhode ikke så skittent. Ihvertfall ikke de områdene som er skurt og ryddet for turistene.
Minst mulig "fotavtrykk" på bygget, og stål fra toppen slik at det er "uferdig" selv om folk bor der (ser ikke ut som er tilfellet her). Det er skattetriks fra Tyrkia og Hellas, muligens andre steder også... Long shot: Ankara.
Godt tenkt, men feil kontinent. Om bygget er uferdig, slitent, eller bare bygd i brutalismens tidsalder skal ikke jeg si.
Det er veldig likt et bygg i Köln, Deutschland radio, eller noe sånt. Men det som er rundt ligner ikke så mye på Köln.. Er vi i Afrika?
Naturen er kanskje ikke helt Tysk nei.... Afrika er riktig kontinent. Er det virkelig ingen( annet en meg) som har vært på skyskraper sightseeing i Afrika?
Nei, men jeg føler det er noe som må gjøres en dag. Aner ikke hvor det bygget er. Tipper på Tanzania.
Merkelig måtte å bygge på, ligner på Prince of Wales byggingen oppført av Brittene i HK på 70'tallet Nå hovedkvarter for det Kinesiske militæret i HK. https://www.scmp.com/magazines/post...ng-kongs-pla-headquarters-was-originally-home
Afrikas svar på resultatene av Ottomanernes grunnflateskatt i Ohrid, Nord-Makedonia for de som har vært i gamlebyen der! Etasjene henger ut, større og større for hver etasje, og lager tunneler og stilige smug.