Vel da har eg brukt Google og er ute av leiken. Var du der under brenne sesongen om sommeren eller er luften så dårlig året rundt?
Var der i september 2012, og jeg ikke husker helt feil. Tviler jeg hadde fått jobb som fotograf noen gang, så derav noe uklart bilde.. Bildet er tatt fra en av Hiltons sine hotellkjeder i denne byen. Ligger ca 2:10-2:20 timer unna Bangkok om man tar luftveien
Ingen aning Men vi skal ikke til Bangladesh uansett..For å gjøre det lettere, og egentlig avsløre svaret vil jeg tro.. Byen har ett kjent landemerke, som har fått navnet sitt etter ett statlig selskap fra dette landet, man kan også finnes navnet igjen som sponsor på ett av teamene i Formel 1. Ligger også ett kjøpesenter i/ved dette landemerket.
Helt rett ... det er på terminal 2 "ettellerannet" på CDG Bildet er av en B777-200 som fløy oss fra CDG til TNR .... en lang og deilig flytur.
Rabil Airport, Boa Vista, Cape Verde. Flagget i midten var en give-away. Og brannbilen samt veldig god plass foran bygget ga meg en følelse at dette måtte være en flyplass
Vi er der hvor Rhinen møter Bodensee. Og Sveits møter Tyskland. Husker ikke hva byen heter, men det er rett øst for Schaffhausen