Tar vi turen over vannet, vestover. Mot Belfast ? Der ligger carrifergus slott ute ved vannet. Og der står det en mann i rødt og sikter dagen lang tror jeg.
Følte meg ganske sikker på at vi ikke var her hjemme ja, men greit å få rett på verdensdel Siden vi tydeligvis skal over Nordsjøen, får man starte ved kysten da... Dover castle?
Hmm... da skal vi nordover. Ut i fra hintet om at vi ikke skal til Skottland, så kanskje vi skal nesten dit, men ikke helt over grensen? Carlisle Castle?
Nå har jeg sett på alle slottene/borgene 10 km sør, f.eks. Kong Arthurs runde bord … men ingen bilder av han små bueskytteren ..
Jeg har ikke sett svaret ditt! Det var jo meget beklagelig.. Carrickfergus Castle utenfor Belfast er jo helt riktig. Beklager det altså, jeg tar selvkritikk.
Det er helt riktig @Travellingalf , vurderte å bare legge ut bildet under. Og skjønner at jeg burde gjort det. Din tur!
Hadde nok vært litt mer vrient da ja Ok folkens, hvor er dette? Navnet på byen er bra, nøyaktig lokasjon bildet er tatt fra gir bonuspoeng.