Kirkenes? UT Air er russisk, på hotellet(?) står det restaurant Russland og båtene er av typen Khivus, så vi er i Russland et sted. Og kaldt ser det ut til å være også... Gjetter på Irkutsk i dag, så får vi se i morgen
Riktig land, men mye lenger sør. Akkurat nå er der flott badestrand ut i Elva som de små Khivus luftputebåten står.
Volgograd er riktig land og ligger ved elva på bildet Byen vil skal til er på en måte knyttet til Lada biler også.
Da lander du på bystranda i Samara @KatManDu , der det sikkert er mer Vodka og mindre bading i skrivende ( fredag kvelds stund). Din tur.
Fant aldri bilde av den restauranten, skikkelig irriterende at noen bokstaver ikke vises Hva heter varden som har denne utsikten?
Da er det @Stuttfeiten sin tur! Ellers settes oppgaven fri til den som måtte ønske å dra i gang om 24 timer.
Beklagar forsinkelsen, det ramla litt ut mellom ferie og jobb. Eg lovar å skjerpe meg. Kvar kan ein nyte denne utsikta?
Visby? Nei... Det er venstrekjøring på bildet. Dessuten bor Elin der. Da gjenstår Strorbritannia, Irland, Malta og Kypros. Tipper på Valetta.
Eg er usikker på korleis du konkluderar med at der er venstrekøyring? Valetta er feil. Visby er også feil, men likevel det nærmaste forslaget så langt. Edit: Eg skal prøve å hjelpe litt til.