Hotellet du ser ved siden av er vel Conrad 99% sikker på at det er Oriental Residence du ser rett over gata, og at du er i umiddelbar nærhet av Conrad?
Etter litt googling tror jeg kanskje at dette blir for sært! Da har jeg i alle fall klart det som kun en nordlending har klart før. Å målbilde insideflyer-gruppen! Dette var fra Entoto Maryam Church, rett på utsiden av grensen til Addis Ababa i Ethiopia. Disse gravene ligger i sokkelen/grunnmuren på kirka og det er svært ærefullt å kjøpe seg en plass her, kun for de aller mest velstående- "Normale" mennesker kan aldri få til noe slikt. . Men da legger jeg ut en ny oppgave som kanskje er en del enklere..
Det var en tøff oppgave det Are Jeg rotet rundt på Google map i Addis Ababa etter at hint om Ethiopia kom på banen Gikk ikke langt nok ut av bykjernen dessverre også litt vanskelig å verifisere riktig sted bare utifra luftfoto. På tide at Google bilen tar seg en tur til Addis Ababa
Utenfor forumet kanskje... Problemet på forumet her er jo at enten er det løst på 15 minutter ellers er det helt ufattelig håpløst.. men dette er vel kun oppgave 2 som ikke har blitt løst på 70 sider med poster Så venter vi på @ccurrahee sin utfordring