Du er dyktig på å muntre opp folk som er på veg inn i vinterdepresjonen. Trysil. Trysil-Knuts fjellverden, sør for pilegrimsleden og rett nord for hytta til Sørensen?
Det er i Norge Vinteren er en herlig tid, da kan man reise ut i verden! Men det er ikke Trysil. Ikke Mesnalia heller. Hint: vi har vært veldig nærme.
Nevelfjell er vel så nøyaktig du kan få det i og med at jeg tusler bortover på sydsiden av Reinsvatnet. Din tur!
Hopp og Sprett nå er det helg Klar for nye oppgaver Det er @Pepeu som skulle videreført konkurransen, men ifølge reglene så er tidslimiten hans over for lenge siden Så da er det vel fritt vilt hvem som kommer med neste bidrag? Eller skal vi la han få frem til kl 17 for nytt bidrag i dag? God Helg!
En reminder synes jeg er ok. Ville dratt det så langt som å si i løpet av kvelden. Er jo ikke alle som leser IF på jobb (hva de gjør på dagtid vet jeg ei..). Så lørdag kl 00:01 er det frislipp
Vært uten skikkelig PC noen dager, så har vært knot å få det til. Prøver med dette (nesten) vellykkede panoramaet: