Det er vestkysten av Irland, på en klippe over sjøen. Har noen bilder defra selv fra lenge siden, men utover "on the edge of absolutely nowhere at all" eller "langt uti hva nå enn Irlands versjon av Gokk er" husker jeg ikke hva i all verden det faktiske stedet het.
Det er såpass at jeg gir deg rett. O'Briens tower ved Mohair cliffs på vestkysten av Irland ja . Din tur @Icarus .
Selv når jeg hører navnet ringer det ikke en bjelle. Det var en gruppe-helgetur under studietiden, men det var en tur jeg av ulike grunner nok har fortrengt en del av. Jeg må nok uansett tilbake en dag. Dette bildet er fra en by som jeg vet at mange har vært i. Jeg vil ikke bare ha byen, men også navnet på stedet dette bildet er tatt.
Her kommer gammer´n med rødblyanten: Cliffs of Moher er det korrekte navnet på klippene. Irland og spesielt vestkysten har mye interessant å by på.
Jeg legger meg flat , er petimeter selv på rettskriving normalt, men det ble en kombinasjon av pølsefingre, mobil og dårlig minne.
Jeg tolker den hyggelige samtale som et tegn på at ingen blir noe klokere på hvor bildet er fra. Her kommer et nytt bilde fra fasaden til samme sted. Sladdet, så det ikke blir alt for lett, men herfra skal det gå å resonnere/Google/trikse seg frem til rett sted, selv om det forhåpentligvis ikke blir helt triviellt.