"Endelig" har jeg tatt et bilde på en av mine reiser som er litt vanskelig? Bildet er tatt våren 2015 og ligger to flylegg fra Bergen og vi reiste ikke med et *A selskap ..
Vi mangler fremdeles riktig svar ... sitter på InterCity på vei til BRU .. Lurer på om jeg skal gi flere hint... skal tenke på det til vi sitter på Loft(et) og drikker vin ..
Jepp .. det er et boligområde rett bak Piccadilly Station .. vi var der for å se Leeds mot Nottingham Forst og Manchester United mot Tottenham .. Leeds tapte og ManU vant ..
For å være mer presis. Navnet er den ukjente byråkrat og er plassert ved Tjörnin, Reykjavik. --- ser nå at jeg aldri trykket send svar på denne Neste: Okei, hvor står jeg her?
Alt for nær kanten, tenk windshear! [/pessimism] [optimism] Ellers har eg så langt eliminert fylka Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland og Oslo frå lista over mistenkte. Google Earth next. Norge har trass alt ikkje meir enn 25000 km kystlinje, burde ikkje vere noko problem å scrolle seg fram til rett svar med ei heil helg tilgjengelig. Lurer på om eg skal starte med Møre og Romsdal? Liadalsnipa?