Har aldri vært der, men tipper at dette er Finhaut i Sveits. Og at du var på Restaurant Du Barrage D'Emosson?
De første bildene var Mayrhofen. Det andre bildet er tatt fra Zillergrund og Einkehr zum Adlerblick. Ikke verst at du klarte det. Veldig fint område på sommeren Da er du nestemann!
Okai, jeg brukte mye tid på Google Maps på forrige bilde.. Men hvor kan dette være? Hvor kommer jeg fra, og hvor er jeg på vei?
Svinøybrua? Er litt usikker. Enig at det kan være Lofoten. Kanskje litt lengre ut mot Å? Skjønner at jeg må ta turen til Lofoten igjen neste sommer. Er vel tre år siden sist nå
Man må vel til Nord-Norge for å finne folk som har Stressless som hagemøbler. Other than that, I'm clueless.
Nei. Det er nordover. Stedet er en (slags) turistdestinasjon. Og et kjærkomment vannhull for de lokale. Øya anlegget ligger på, er også kjent for den såkalte Gulldassen.
Torsken (Senja). Godkjenner Senja, så vi kommer oss videre En formaning til de som ennå ikke har kjørt seg en god runde på den øya; gjør det! Dere vil ikke angre.