Noen tar feil, andre har helt rett! @bighc treffer helt riktig med Yavuz Sultan Selim-broen mellom Asia og Europa. Bildet er tatt for noen år siden, med mye lokalt brennevin innabords. Tatt fra en fin borg/festning som er på asiatisk side.
Takk for at du fulgte opp, jeg glemte nytt innlegg Vel, du sitter ganske sikkert i vindusete på F- raden så jeg tipper at dette er på sete 3F.
Innsatsen er der, men før du prøver å finne sete, så kan det kanskje vera greit å finne flytypen. Eg regnar med at du ut frå data på bildet fylgjer opp med flight nr. Ps.vindusete er rett raden er nær f setet var ikkje der....
Jeg er ganske sikker på at det er motoren på en Widerøe Dash 8. Spørsmålet er da om det er en større versjon og du sitter bakover i flyet eller om det er en så liten versjon at du sitter i co-pilot setet. Her må nok noen klokere flynerder en meg ta over.
Hardangervidda er nok rett for ca halve delen av bildet. Med denne innsatsen går stafettpinnen vidare til Brunello Eg trudde kanskje nokon ville kjenne igjen Gaustadtoppen. Bilde tatt 03.11.17 wf0418 (sete 4d)
Da er det vel Tinnsjøen man ser bak Gaustadtoppen. Jeg har hytte ved Møsvatn, Gaustadtoppen ser jeg fra kjøkkenvinduet når jeg nyter min hytte-egg-og bacon. Vakkert fjell. Og Hardangervidda Nasjonalparksenter kan anbefales på det varmeste, ligger i tilknytning til Skinnarbu høyfjellshotell.
Så til spørsmålet; Ved hvilket norsk galleri kunne man i sommer finne denne gatekunstnerens (navn, takk) arbeider?
Jepp. Veldig bra utstilling på Hå. De har flinke kuratorer og lager mange bra utstillinger. Nydelig sted også. Til og med mat kan man få der, så det er bare å stikke innom, hvis du er i distriktet. En del andre steder å besøke, om man først har tatt en tur til Jæren; min andre favoritt er Utstein kloster. Fantastisk plass, jeg forstår godt at folk slo seg ned der.