Det ble vel litt vanskelig det her. Så jeg får hjelpe litt, @Edvard er slett ikke så veldig langt unna.
Nei. Lofoten er riktig område. Men skulle gjerne hatt det litt mer spesifikt. Jeg gir det noen timer til, så avslører jeg.
Ramberg? Self-correct: Jeg tok feil med 17 km, men lar være å skrive svaret Lar det være opp til de som ikke trenger googling. Har overnatta på campen i Ramberg, men aldri besøkt stranda det spørres om.
Jeg tørte ikke å kjøre lengre enn til denne "rasteplassen" med en bil fra Lofoten utleiebiler. Bilen lagde bare mer og mere ulyder for hver meter vi kjørte, så vi tenkte det var best å karre seg tilbake til Leknes i tide for neste flight på NR. (De siste km til flyplassen gikk i 20 km/t, livredd for at bilen skulle falle sammen) Hvilken strand kan noen andre svare på
Bilde er fra samme strand som @RoadKing, bare en annen vinkel Ville ikke komme med riktig svar, for har ikke noe bilde tilgjengelig akkurat nå.
He, he. @ccurrahee er vel vinneren ettersom han er den som har gitt navnet. Skjønt han fikk vel litt hjelp. Jeg elsker det bildet fordi 9 av 10 impulsivt tror det er Thailand eller deromkring. Jeg måtte viske ut meg selv, ettersom jeg hadde full motorsykkelutrustning og da trenger man ikke være rakettforsker for å forstå at det ikke er Thailand. Og ja, det stemmer at veien er en krøttersti, men Harley’n tok seg fram den. Værs’go @ccurrahee .
Nå har jeg badet på Leknes for noen år siden, men innrømmer glatt at jeg måtte ha mer en snømannhjelp før jeg kom fram til svaret. Så hvor prøver jeg å ringe forgjeves på service med denne bjella?