Men hvis det ikke er så veldig langt nord for øst-finnmark så kan det jo være Nordsandfjord på Sørøya i vestfinnmark.
Så svaret var altså riktig? Jeg hadde et stopp der med hurtigruta som guide en gang, og det var mange loddrette skrenter ned i havet der Hvis der var riktig så finner jeg er bilde
Skjønner godt at du foreslår Lake Mead. Breddegradsmessig er du inne på noe, men sånn utenom det er du et stykke unna. Det skjuler seg en spennende turistattraksjon i bildet, som i regionen er veldig kjent.
Grüner See er nok feil land. Jeg kan vel røpe at det strengt tatt ikke er en naturlig innsjø, men en oppdemming/basseng av regionens viktigste elv (men det kan jo nesten ses på bildet). Den lille attraksjonen som skjuler seg i bildet har tilhørighet hos kongen.
Helt riktig Petter, og stafettpinnen er din. Bildet er tatt fra innflygninen til AGP og vi ser i bildet bak den skogkledde åsen kløfta el Chorro, hvor den kjente og stilige Caminito del Rey (Kongens lille sti) snirkler seg. Jeg har ikke gått Caminito del Rey selv, men har utrolig lyst. Husk at billetter må bookes i god tid hvis en skal gjøre det.