Bill Kill

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av markus, 13. april 2021.

1. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,265
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo smått utrolig at noen som driver med finansielle tjenester tilsynelatende er overrasket over at endringer i avtaler vil kreve godkjenning hos motpart.

teet and Flyrlavt like this.
  2. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,556
    Bonuspoeng:
    113
    Tragikomisk

3. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,955
    Bonuspoeng:
    113
    Å kommentere detaljer i forhandlingene på dette nivået med kundene er ganske enestående. At bill killl fortsetter å love datoer før de har en avtale signert er beyond uproft. Nå håper jeg for bk sin del at de ikke lover noe mer før alle avtaler er signert OG løsningen faktisk fungerer. Kun et tips.

4. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,409
    Bonuspoeng:
    113
    BK klarer ikke å lære av historien, så det kommer ikke til å skje. Det kommer til å være "rett rundt hjørnet" det neste halve året.

Oppirumpadi and Shyneno like this.
  5. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Fullstendig useriøst hele greia. Har innsett at jeg ikke har behov for å bruke tjenesten for å opptjene nødvendige CTer, men er underholdene å følge med på. Kommunikasjonen utad er jo så uproff og banal at man nesten ikke tror det man leser :eek::D

6. DrJens

DrJens Medlem

Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    Tror nesten de hadde virket et par hakk mer seriøse om de hadde ansatt Comical Ali

upload_2021-12-23_19-18-43.jpeg

OyvindN, livinspeed, Erlingni and 2 others like this.
  7. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,409
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk svar, payex har oppdatert så kredittkort måtte legges inn på nytt. BillKill virker igjen for meg med NCC :-D

Storbaba, Chrisljo, Grooo and 2 others like this.
  8. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,096
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2022-1-2_12-34-38.png
    Denne annonsen dukket opp (på www.adressa.no) nå nettopp. Tenkte, mhhh, har de nå endelig fått relansert?
    Men neida, siste nytt er fremdeles driftsmeldingen fra 23. desember 2021. Dessverre.

Shyneno and Elmo like this.
  9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,245
    Bonuspoeng:
    183
    Sikkert ikke vond vilje fra Billkill, men etter alle løftene de har brutt er det mer sannsynlig at julenissen dukker opp (litt forsinket) enn at det kommer Amex støtte.

Shyneno, Oppirumpadi and Elmo like this.
  10. Elmo

Elmo Medlem

Likes mottatt:
    702
    Bonuspoeng:
    93
    Er ikke dette direkte villedende markedsføring? Jeg leste teksten og fikk umiddelbart lyst å melde meg inn (synes det tar meg en evighet å opptjene nok eurobonus og kunne derfor godt tenkt meg å bli en BillKiller). Men slik jeg har skjønt det på forumet er det ingen måter å få eurobonuspoeng via BillKill. Den Amex-tilkoblingen det snakkes om vil nok neppe heller gi bonuspoeng, men trolig opptjening mot companion tickets, mot et heftig prosentillegg.

Shyneno, AndersWE and tobeornot999 like this.
  11. Elmo

Elmo Medlem

Likes mottatt:
    702
    Bonuspoeng:
    93
    Join the Flat Earth-society! We have members all around the globe

Shyneno, Are and tobeornot999 like this.
  12. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,245
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig! Send innmeldingslink :D

Shyneno, Elmo and Travellingalf like this.
  13. AndersWE

AndersWE Medlem

Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    43
    Ja her roter de med begreper og hva man tjener inn på....

Shyneno liker dette
  14. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,096
    Bonuspoeng:
    183
    Tenker de rett og slett har laget en reklamekampanje som skulle lanseres på en viss dato. Bare det lille at avtalen ikke gikk gjennom med amex før kampanjen.
    Aner ikke hvor vanskelig det er å stoppe reklame, man ser jo også noen ganger ‘utdatert’ reklame fra amex. «Meld deg inn før X» og så er datoen etter X.

Håper fremdeles ting kommer på plass, det gjør det lettere å få møtt omsetningskrav for å få trigget noen bøtter med poeng med utgifter man likevel har fra før av. Ingen fan av kunstig omsetning.

15. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,955
    Bonuspoeng:
    113
    Fra Bill Kill sin FB:

Om koblingen kommer opp igjen, er det ingen tvil om. Det har hele tiden handlet om «når».
    Det er ingen vits å legge skjul på at vi har ventet lenge. Med «vi», så mener jeg alle BK app-brukere, Bill Kill og Amex. Vi teller timer og dager, - og helt ærlig har jeg til tider har hatt lyst til å «rive av håret». Det er mange som venter, og det er mange som henvender seg. Det har vært mange lovnader om at den kommer snart, men «snart» har også blitt mange måneder nå.

Men, for at et globalt selskap skal være velfungerende må alle følge rett tjenestevei og denne saken har snart vært verden rundt. Det er nå godt kjent at mange Amex kortholdere i Norge er lei av å vente, og det jobbes med saken. Jeg har fått bekreftet at nøkkelpersonene fra UK og US er tilbake fra ferie, og formalitetene ferdigstilles.
    Hold ut litt til, vi er snart i mål.

Takk for tålmodigheten.

Hilsen
    Sonni Christine Jakobsen
    Daglig leder, Bill Kill

16. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,973
    Bonuspoeng:
    293
  17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,245
    Bonuspoeng:
    183
    Om en måned kan hun nok fortsatt rive seg i håret fordi ingen ting har skjedd....

De skyldte på ferie for flere måneder siden også.

kaiarne and Shyneno like this.
  18. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,784
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, sommerferieavviklingen var også vanskelig...

19. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,518
    Bonuspoeng:
    183
    Tipper de bare drøyer dette ut så mye som mulig for å holde på de stakkars abonnementene som venter på at amex skal komme tilbake. De har vel en eller annen ventet emisjon igjen i horisonten og hva ser ikke bedre ut da enn masse betalende abonnementer som "bruker" tjenesten.

Her er jo link i fra mars 2021 hvor hun Sonnie der vil gå utenlands for å hente 5 millioner dollar.

The payment volume from our platform is USD 11 M since the launch and at the same year Bill Kill contributed to save more than USD 65.000 in late fees for our consumers.

Now, over 96% of all payment obligations registered by the Bill Kill app, gets paid through using our app and we have 3300 whitelisted invoice issuers in the database.

We received over 620 paying subscribers over the first two weeks of Master Bill Kill and keep growing. 43% of our subscribers have signed up for an annual subscription. On average, the user growth has increased by 40% month over month only by growing organically since May 2020.

43% of our customers have now signed up for an annual subscription.

In the time ahead, we set out to grow as much as possible and focus on developing new features that benefit our customers healthy personal finances.

20. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er jo helt tullete... at en daglig leder bruker fraser som "å rive av seg håret" i kommunikasjon ut mot kunder, er nok til at jeg holder meg unna hele BillKill.

Shyneno, oleredv, paramberg and 2 others like this.

Del denne siden