Godt poeng. Jeg er en av de som syntes BK er for dyrt. Men det gir følgende mulighet: Med curve X og 60dg GbIT i kombinasjon med SAS MC doble poeng kampanjer flytter jeg stadig mer spend fra Amex Elite over til Curve. Dette gir langt bedre poengopptjening enn Amex. Dette kan jeg gjøre når jeg vet at jeg kan bruke BK i Desember for å dra inn de siste kronene i omsetning. Da vil BK gebyret finansiere at man har brukt SAS MC med doble poeng i større grad.
Jeg er ikke på Amex bussen til CT endeholdeplassen . Hvis jeg var det hadde det stilt seg litt anderledes. Jevnfør din utlegning…!
Er det ikke mulig å endre forfallsdato på E-faktura i billkill ? Mulig eg ser for dårlig til å finne ut av det
Bussen er dessverre på slutten av sin reise Har 10K til forfall for siste 1000 gratis nc poeng. Om 10 dager er dessverre moroa over. Håper det kommer en ny gratis løsning for gratis NCC poeng. Siden april 2020 har jeg sanket inn 60K nc poeng som jeg har vekslet inn i 2 fri netter i en suite på Villa
Kun mulig å betale eFaktura med Amex? Prøvde å legge inn en faktura manuelt, men da tok de ikk Amex:/
Kommer an på hvem som er mottaker av pengene. Jeg har lagt inn faktura manuelt og betalt med Amex. Men, de liker ikke andre kredittkort, eller feks SVEA finans o.l.
Har noen her mottatt refusjon via billkill? Betalte strømmen via appen, men har denne måneden da ikke fått strømstøtten. Tok kontakt med billkill og de vil da ha tilsendt kreditnota fra netteieren. Det var tungvindt og noe som jeg ikke orker hver måned...
Strømstøtte blir vel overført til konto? Gjør iallfall det hos oss. Snakk med netteieren din, og gi dem ditt kontonummer. Da blir det litt enklere. De betaler tilbake til konto som du har betalt fra. Så hvis du alltid har betalt nettleien gjennom Bill Kill, så går pengene dit..
Ja nettopp, dette var første måneden jeg brukter billkill til dette. Derfor regner jeg med at beløpet ble refundert til dem. Men det er åpenbart ingen automatikk i at refunds blir refundert til kredittkortet...
Jeg ser ikke helt hvordan dette skulle fungere. Beløpet som kommer i retur er jo er annet enn det opprinnelige. Det kan dreie seg om mange titalls transaksjoner om du har en populær leverandør. Kanskje det til og med blir slått sammen til én når transaksjon leverandøren ser at kontoen tilhører samme "person"?
Om du kun har betalt regningen fra nettleverandør gjennom billkill, vil nettleverandøren din kun ha kontonr fra bill kill registrert i ditt navn. Kontakt nettleverandør å få de til å endre kontonr, samtidig ber du om kopi av transaksjoner for tilbakebetalinger som har gått til Billkill. Så sender du en henvendelse til Billkill med disse kopiene og vipps så blir dette tilbakeført til din konto. Dette skjedde meg i fjor og jeg la ut en post om dette tidligere i år.