Noterer at både @jvsandem og @LN-FHU koser seg med gode varer i kveld. Jeg har tatt en slurk av IF-crémanten for første gang, Gode hverdagsbobler til en hyggelig prislapp.
Egly-Ouriet lager god champagne. Husker spesielt en blanc de noirs. Ellers anbefales det vel fem om dagen, så ingen grunn til å gi seg. K
Eller at han har fortjent en Krug for å døyve feilene fra tidligere ... Champagne-politiet bør være ekstra varsomme i disse Covid-19 tidene.
Nå er jeg ikke med her. Jeg drakk champagne. Den var god. Før jeg ble med til Hong Kong første gangen hadde jeg knapt nok smakt champagne. @Tore var den mannen som introduserte meg for disse godsakene, altså var det @Tore som fikk meg hekte. Skjønner ikke hva som ble feil her? (Skrivefeil teller ikke.... )
Hehehe, ut over at jeg håper at du ikke drakk alle de flaskene med Champagne mutters alene så tenker vel jeg at du gjorde alt riktig
Hehehe, nå kjenner jeg unge lovende (eller noe sånt) @jvsandem godt nok til å vite at han tåler en støyt, men med (minst) 4 flasker Champagne på en kveld så tviler jeg på at de(n) siste kommer under kategorien nyting lenger
Dagens alternative lagoppstilling... God årgang, liten flaskevariasjon, og forhåpentligvis verken oksydert eller korket...