Dersom du tenker på Montaubret 2008 so er det eigentleg berre påfyll av varer. Sett opp e-postvarsel so får du beskjed når den kan bestillast. Eventuelt kan du få tilgang litt før om du sjekkar polet sine sider på riktig tidspunkt, men trur ikkje det er noko fast tid for oppdatering.
Bobler til 17. mai … https://finansavisen.no/premium/vin/2021/05/07/7668760/de-beste-boblene-til-17-mai
I serien @RoadKing gjør ting han ikke kan, har han kommet til å kjøpe en Champagne til frokosten 17 mai (har skjønt på ungdommen at man har Champagne til frokost denne dagen). Fullstendig uvitende på området, men ble anbefalt denne hos den lokale pusheren (les: polet på Lillestrøm) Er det fullstendig skivebom eller funker det? Ekspertisen?
Vil forøvrig føye til at etter å ha studert prisene på DP og dess like lover jeg å drikke min F Champagne med andakt og ettertanke neste gang jeg er ute og flyr...
Denne er nydelig! Edit: ser det er 2016-årgangen, har kun drukket 2012 (og har den i kjelleren), men kan i alle fall gå god for produsenten
https://www.vinmonopolet.no/Land/Frankrike/Montaubret-Brut-Vintage-2008/p/13067301 Noen som har fått bestilt i dag?
Eg har oppdatert sida med jamne mellomrom sia kl 07 i dag. Den har nok ikkje vore ute for salg enno. Kan hende det ikkje vert oppdatert noko før i morgon. Ser at varsela eg har fått frå Vinmonopolet tidlegare har kome kl 08.00.
Ser at andre har gått god for produsenten, men vil også si at jeg enda ikke har blitt skuffet over special club. De som er med i klubben ser ut til å være sitt ansvar bevisst og lager god champagne. K
Meiner dei då påfyll på onsdag som kjem? Slippet var forrige onsdag, no er det vel berre påfyll av nye varer og ikkje noko nytt slipp.
Jeg rinte inn og skal angivelig ha fått bestilt, men ikke kommet noen ordrebekreftelse, eller finner orderen under mine sider. Mine sider på polet sliter jeg med uansett
trykker du «kjøp» når du har fått opp søkeresultatet så fungerer det. Klikk deg ikke inn på produktet
Ser ut til at bestilling på 6 flasker gikk gjennom her også, men det gikk ikke inne på selve produktsiden. Måtte legge i handlekurven fra siden med søkeresultat.