Var redd for at vi skulle gå tom for den rosa når jeg ikke kan drikke så jeg måtte kjøpe noe til lagring
Denne bør absolutt crosspostes hit, men moralen er vel uansett barnelærdom; “I drink Champagne when I'm happy and when I'm sad. Sometimes I drink it when I'm alone. When I have company I consider it obligatory. I trifle with it if I'm not hungry and drink it when I am. Otherwise, I never touch it -- unless I'm thirsty.”
2012 er også en god årgang, om enn et par hakk under 2008. Det er fortsatt mye champagne for pengene, men den har antakelig godt av et par år for å utvikle seg litt mer. Virker slankere enn 2008, og fremstår som en frisk champagne med god syre. Klassisk aromabilde, med sitrus, eple og gjærbakst.
Har kastet meg på bølgen jeg også. Noe skal man jo ha å drikke på i ferien så da ble det en liten tur innom Frogner i dag
Ikke Champagne, ikke Cremant. Men denne Cava’en var helt klart verdt innsatsen mens en venter på at Extratallene skal rulle inn i riktig rekkefølge;
Cava er laget på skikkelig vis, men har ikke funnet mange jeg synes er veldig gode enda..så takk for tips
Lille lørdag er no lillelørdag .. også på solkysten Vet jeg tar skeive bilder, men alt er rent venstrehåndsarbeid
Kjøpte noen av de og "vanlige" brut. Jeg prøver, men sliter med rosebobler, vanlige bruten synes jeg var veldig bra som "hverdags" bobler