Nydelig 2008-årgang fra Krug. Dessverre nesten umulig å få tak i, i hvert fall på polet. Heldigvis er Speilsalen Krug Ambassade og de har ganske lavt påslag.
Skal en tur med Color Line til Strømstad senere denne uka. Noen som har noen gode tips? Enten champis eller rødt. Kan virke som de har Krug til en gunstig pris om bord, kan det virkelig stemme?
Hvis du sender epost til [email protected] får du lenker til fulle prislister i retur. I fjor hadde de Cristal og R.D. i hyllene også, fant ikke det i år. K
Nedtur! Hadde ikke fått leveranse av Krug siden januar! Visste ikke når de fikk inn igjen heller. 8 for 7 hadde de og på all vin og champagne.
Ferdig med første uka på jobb etter ferie…rett på hytta og feirer at jeg har overlevd uka med denna Skål !!
Tenk så fantastisk…..ruslet innom hyttepolet mitt ( kat.2-pol ), og måtte gni meg i øynene. Der fant jeg plutselig en flaske fra en grower-produsent jeg lenge har ønsket å prøve : Famille Delouvin, og en av deres typer som heter Perpétuel. En solera fra 1992…på Pinot Meunier. Denne skal få noen flere år hjemme i vinskapet… har troen på at denne blir et monster med tida