Fornøyd med resultatet etter noen timer i kø med hyggelige folk…..( den siste bare ble med likevel liksom… )
Litt av en kveld, og en Bruno Michel, ikke mer å få tak i LP og special club...må ha blitt en god aften det der!
Mye godt. Hvordan holder montaubret seg i nye årganger? Vi løp jo mann av huse etter 2008. Gjetter på at piper blir liggende igjen til sist. Eller er det bare jeg som er kresen… K
Både 2012 og 2014 er årgangar som er drikkeklare no. I forhold til pris er nok begge dårlegare kjøp enn 2008, men framleis gode kjøp. Anbefalar å kjøpe 2014 også, om enn berre for å teste den.
Polet i Florø hadde fire flasker stående. Stod ikke på nett at de hadde, men tre av de havna i magene våre og den siste flaska blir med meg hjem
Har drukket 2012, det er jo mye fint i den årgangen også, men synes Montaubret var et større hakk ned enn ventet. Men kommer nok til å gi 2014 en sjanse. Drakk min siste i sommer, har kost meg med alle seks jeg kjøpte K
Du får den på de fleste Vinmonopol: https://www.vinmonopolet.no/Land/Frankrike/Bruno-Michel-Assemblée-Extra-Brut/p/10493301