Gammel vin. Hint av oksidering, ost, og alt som hører gammel champagne til. Overraskende frisk og syrlig og fremdeles masse bobler. Ingen ny favoritt, men gøy å smake på og til prisen godt innenfor mine forventninger. Godt nyttår, håper dere har noe fint i glasset! K
Her starta vi med 03 til geiteribba og har jobba oss vidare til 08. Begge må vel seiast å ha vore gode kjøp når dei var tilgjengelege. Godt nyttår!
De sender autoreply-epost på adressen over med linker og prislister. Vet ikke om de har endet prisene, men det står "2022/2023" på førstesiden og de skriver "Tilbudene i Taxfree/Trendmagasinet gjelder i perioden 4. januar 2023 – 1. mars 2023." i eposten. De har ikke oppdatert polprisene de sammenligner med. Skal ikke kjøpe så mange flaskene for å finansiere en tur. K
Ja, det var en utfordring både i butikk og restaurant de to siste gangene jeg reiste. (sommer 21 og sommer 22) K
Ikke på den ruten, men det gjelder nok for selskapet som helhet. Jeg spurte dem om Krug på Sandefjord-Strømstad siden den står i den nye katalogen, men fikk svar om at de ikke fikk fra leverandør og visste heller ikke når det kom til å skje… Ganske irriterende, i fjor sommer sto jeg klar til å kjøpe x antall flasker, men da hadde de heller ikke fått noen fra leverandøren. Når det da kommer ny katalog og samme feil, er det lett å bli litt sur. Eller kanskje det bare er meg….?
Den lokale matbutikken gir oss gode bobler til en meget god pris. Denne har vi drukket fire av siden torsdag. Koster €6.49, og det gir mye moro for penga!