Hadde en booking med følgende hjemreise: HKG-PEK-FRA-OSL med bla Air China F. CT gikk ut 15.01.2020 Først lot ikke Tallinn meg kun endre hjemreisen (Ønsket å beholde utreisen ettersom jeg har SQ F der), men de lot meg avbestille hele reisen - Deretter fikk jeg 30 dager på å booke en ny reise. Etter litt diskusjon lot de meg faktisk endre kun hjemreise, uten noe bookinggebyr. Dette var selvsagt grunnet Corona-viruset, og hvordan dette påvirker flygingene til Air China. Jeg vurderte selvsagt sterkt å avbestille hele reisen, i håp om at det skulle dukke opp F tilgjengelighet for hjemreisen, men tok ikke sjansen på dette grunnet at det er andre bookede faktorer som hotell og cruise.
Ja, de er litt fleksible nå virker det som. Fikk brukt eksisterende utgått CT, eventuelt fått et vindu på 30 dager til å booke ny reise på denne CT. Edit: Det skal også nevnes at jeg har enda en booking i forbindelse med samme tur, for 2 andre personer. Denne CT er fremdeles gyldig. Hjemreise på denne er også fra HKG, men ettersom det var med Turkish Biz og da utenom fastland-Kina, måtte jeg betale endringsgebyr.
Takk for at du deler, det var den type fleksibilitet jeg øynet et håp om at Tallinn ville vise i denne situasjonen!