CT til Australia+NZ

Tråd i 'Bonushjelp' startet av hphp, 09. nov 2017.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ville aldri i min villeste fantasi (nesten) booket OZ F over til CA F..
    Det er vel ingen problem å fly ICN-SIN heller, som vil gi samme resultat, men fortsatt OZ F..
     
    TravelManBiz liker dette
  2. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    769
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jeg helt enig i, men poenget var at hvis han gjorde dette hadde han fått Singapore i bizz hele veien fra PEK til CBR via SIN, istedenfor Asiana bizz fra ICN til PEK og air China bizz fra PEK til SYD. Samt det er som regel enklere å få tak i first billetter til PEK sammenlignet med til ICN. Det er ikke ledig med Singapore bizz fra ICN til SIN. Synes dette totalt sett er en bedre løsning:)
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hva med OZ?
     
  4. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    769
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke ledig.
     
  5. hphp

    hphp Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Det var faktisk han jeg snakka med som foreslo dette. Han fant endel legs som jeg selv ikke fant. Når jeg spurte om han også så noe mellom ICN-SYD, så sa han at det gjorde han ikke, men sa at ICN-CTU-SYD var et alternativ.

    Kom til at vi ville unngå Canberra om mulig, siden min australske venn sier at det ikke er mye til by. Etter hva jeg leser trumfer også Asiana Air China i first, så da får vi heller overleve

    Dessverre er det ikke noe ledig mellom ICN-SIN. Bruker det å komme flere seter når datoen nærmer seg?
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Prøv å søk datoer nærmere dagens dato så får du fort et bilde av hvordan det ser ut.
     
  7. hphp

    hphp Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Det burde jeg jo tenkt på at var en mulighet. Takk for tips!

    Ser det er en del ledig i disse dager, så da er forhåpentligvis mulighetene store for at de blir det når det nærmer seg 13. januar også. Om dere skulle booket om, hva ville dere valgt? Ruten nå er OSL-FRA-ICN-CTU-SYD, men vi selvfølgelig gjerne slippe ICN-CTU - både fordi det er CA, og fordi det er i business. Siden vi nå bruker poeng på first hadde det vært stas å få mest mulig av det.
     
    Last edited: 23. nov 2017

Del denne siden