Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. interface87

    interface87 Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    63
    Klager ikke på denne;)
    IMG_8058.jpeg
    IMG_8059.jpeg
     
    Liza, Vaskehanske, Rapolo and 7 others like this.
  2. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,446
    Likes mottatt:
    3,881
    Bonuspoeng:
    113
    ak41 liker dette
  3. Shankly

    Shankly Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Fikk mail her forleden fra Spar om at hvis jeg tillot de å sende meg mail og/eller SMS'er så får jeg 10% Trumf på neste handel hos de. Mer eller mindre identisk mail som de sendte ut i november, hvis man meldte seg på julekalenderen.

    Håper jeg tolker det rett som at de da på ny gir meg enda en handel til 10% Trumf nå som jeg har endret til at jeg også godtar å få tilsendt nyhetsbrev på epost fra dem.

    Flere som har fått slik mail og evt prøvd å handle og kan bekrefte?

    (Innser at jeg valgte utaktisk dag å spørre på, da alle her sikkert er ute og handler nå:p)

    UPDATE: Det stemte på en prikk og fikk dermed 12% på storhandelen på Spar i går :D
     
    Last edited: 19. jan 2024
  4. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    2,273
    Bonuspoeng:
    113
    Ja. Men for et år eller to siden jeg sa ja til det.
     
  5. boingboingsjutresju

    boingboingsjutresju Trumfhunter

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Hva i huleste. 11000 Trumf inn helt uten grunn. Disse er overført til EB og nå er Trumf kontoen solid i minus! Flere som har fått? Er på ingen måte interessert i dette med mindre de tar det på egen kappe. EB kontoen var allerede fylt opp til randen før dette skjedde.

    Screenshot_20240119-102259_Chrome_2_1.jpg

    Screenshot_20240119-105329_SAS_1.jpg
     

    Attached Files:

    Last edited: 19. jan 2024
    AirMags, Preference and Lars J like this.
  6. interface87

    interface87 Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    63
    Samme skjedde her:p
     
  7. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,971
    Likes mottatt:
    2,273
    Bonuspoeng:
    113
    Det skjedde også for et par år siden at de overførte feil, og så reverserte det etterpå. Man kan (kunne) innbetale beløpet for å komme opp i null igjen (får konto/KID hos Trumf), man vil jo aldri få en annen trumfkonto eget navn og nå som det kreves validering med bankid er det ikke mulig med en "dummy"-konto.
     
  8. lohelle

    lohelle EBD

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    343
    Bonuspoeng:
    63
    Håper de gjør denne feilen med meg da. Jeg kunne egentlig trenge litt påfyll med god kurs. Men såklart irriterende når man har overflod av poeng.
     
  9. Hogard

    Hogard Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Samme skjedde hos meg i går. Fikk +19274 i trumf etter å ha fylt bensin for 960,- hos Shell.
    Automatisk overført til EB, og noen timer etterpå er saldoen hos trumf korrigert til -19186.

    Helt rimelig at jeg ikke har krav på 20.000 kroner i trumf-bonus pga en teknisk glipp, men litt irriterende når det overføres umiddelbart til Eurobonus.
     
  10. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Det er mulig å si opp kontoen sin. Kanskje man da kan lage ny etter å ha ventet noen uker? Usikker hva kundeservice sier om du ringer inn og sier du vil si opp medlemskapet med -20 000 trumf på konto men :p

    Men spøk til side.. de krever ikke bankid for å lage trumfkonto, bare et nytt telefonnummer. Bankid brukes kun for å tilknytte bankkontoer så man automatisk kan få trumf med debetkort.
     
  11. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,283
    Likes mottatt:
    6,397
    Bonuspoeng:
    183
    Med slike beløp vil jeg gjette på at de skulle klart å reversere overføringen til EuroBonus...
     
    freddyen liker dette
  12. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok den beste løsningen ja. Nullstille til sånn det var før feilen
     
  13. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    393
    Likes mottatt:
    874
    Bonuspoeng:
    93
    Kjenner jeg hadde blitt bra provosert om jeg endte med nærmere 20k i minus grunnet feil hos de som umiddelbart ble overført gjennom en mulighet de selv har lagt opp til for enda høyere bonusopptjening kontra å ta det manuelt, og så blir det korrigert og all byrde blir lagt på bruker. Men, har man godtatt vilkårene så har man vel det og får se på det som en forskuttering...:rolleyes:

    upload_2024-1-19_16-45-13.png
     
  14. boingboingsjutresju

    boingboingsjutresju Trumfhunter

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Men altså, om man feks. skulle være så uheldig å få 1mill Trumf pga. en feil hos Trumf og dette går til EB. Så blir man skyldig Trumf 1mill?
    Vi har alle fått ulike beløp så hvem vet.

    Er nok en grunn for at chatten hos Trumf kundeservice har vært stengt i hele dag.
     
  15. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Tviler på at Trumf kan kreve inn disse pengene hvis de ikke får til å trekke tilbake poengene fra SAS. Men det tar jo en gooood stund å komme i null igjen da...
     
  16. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,487
    Likes mottatt:
    1,427
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg lurer på hvor grensen går for at Trumf reagerer og ordner opp på eget initiativ.
    Tydeligvis ikke ved minus 20K. Trumf betaler jo for disse poengene og vilkårene åpner tilsynelatende ikke for å fakturere kunden, kun å korrigere saldoen.

    Det MÅ finnes en fail-safe i avtalen mellom Trumf og SAS.
     
  17. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    364
    Likes mottatt:
    348
    Bonuspoeng:
    63
    For noen år siden, da vi fikk ekstrapoeng når du overførte 500(?) Trumf til SAS, overførte jeg ved en feil all Trumfen min (6-7000):eek:. Jeg kontaktet Trumf og fikk heldigvis reversert transaksjonen. Trumfen kom inn på konto igjen og SAS-poengene forsvant. Men poengene ble ikke tatt bort fra opptjeningen til Fly Premium, så jeg nådde FP4 en stund før tiden...:cool:
     
  18. anders919

    anders919 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har 3000 Trumf til salgs. Ta kontakt ved interesse. Har solgt en del EB her i forumet tidligere.

    oppdatering: 2000 trumf solgt.
    har 1000 trumf igjen ved interesse.

    Alt er Solgt
     
    Last edited: 24. jan 2024
  19. boingboingsjutresju

    boingboingsjutresju Trumfhunter

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Svar fra Trumf på henvendelse ang. poengrotet. Screenshot_20240123-105336_Yahoo_Mail_1.jpg
     
    freddyen liker dette
  20. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,099
    Likes mottatt:
    1,469
    Bonuspoeng:
    113
    Siden Viatrumf har fjernet min double dipping (les gavekort) på Strawberry måtte jeg se litt på maksimering av Strawberrypoeng.

    Etter min Google sheet klarer jeg med 5,4%/7% Trumf, bruk av MC og Platinum bonus på 30 % 2,31/2,55 poeng per brukt krone på hotellet (antatt at jeg får 20 poeng per 100 kr).

    Noen ide hvordan man kan optimere det ennå mer (unntatt kampagner på dobble/tripple poeng som jeg altid sjekker).
     

Del denne siden