Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,784
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke si det. For å få tak i bonusbiletter for tida må man tydeligvis booke ST-partnerne som koster dobbelt så mye og da trenger man jo mye poeng :p

Grooo and holmen like this.
  2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,970
    Bonuspoeng:
    183
    Det er derfor jeg har høgget inn på bremsa når det gjelder trumf inntjening. SAS må vise at de er bedre enn dette, om skal jeg bruke trumfpoengene mine på dem i fremtiden. Jeg har gitt SAS frist til sommeren med å finne ut av dette, ellers endrer planen min i forhold til hvordan jeg reiser ganske så betraktelig. Så får vi se, skal til India nå i vinter, og kommer jeg hjem og terrenget ikke ser bedre ut så endrer jeg kortstokken min og legger eurobonus jaget dødt for min del.

tobeornot999 and furlong like this.
  3. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,955
    Bonuspoeng:
    113
    Trippeldipp alert: Tenkte å nevne et meget bra black friday tilbud. Jeg kjøpte meg testvinner OLED TV i Lyd & Bilde, Samsung S95D (77’’ men finnes i mange størrelser). Lyd&Bilde skriver at skjermen har det beste bilde de noen gang har testet. Veil pris er 49.990, nå får du den for 34.990 denne helgen. Jeg kjøpte den i Samsung sin nettbutikk hvor man denne helgen får 6,2% viatrumf. I tillegg får man 550.000 samsung poeng som har en verdi på 5.500kr som man kan bruke til feks å kjøpe en matchende lydplanke. De har selvsagt mange andre gode tilbud. Dette var kun mitt kjøp som eksempel.

Oppsummert:
    1) Markedets beste TV med 15.000 i rabatt. Rabatten er helt sikkert mye mindre i realiteten. Skjermen selges nok ikke til vanlig for 49.990. Men jeg tror aldri TV’en er solgt så rimelig som 34.990.
    2) 2170 trumf kroner / 29.286EB poeng.
    3) Kjøpet ga 550.000 samsung poeng / 5.500kr man kan bruke til å kjøpe andre samsung produkter
    4) Betalte med Amex Elite som gir 7.000EB poeng.

Syntes det var en bra deal.

Last edited: 30. nov 2024
  4. CowboyDan

CowboyDan Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    På samsung sin hjemmeside står det 34990 på 83 tommer og 24990 for 77'.

Attached Files:

5. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,955
    Bonuspoeng:
    113
    Det er modellen under du linker til S90D. Men ikke sikkert forskjellen er så stor.

Maggie and CowboyDan like this.
  6. CowboyDan

CowboyDan Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Aha. S95 s90 ja. Beklager. Bare skrev mitt innlegg i tilfelle du hadde blitt hustla og kunne bruke angrerett/prismatch :)

Maggie and Nuvolari like this.
  7. boingboingsjutresju

boingboingsjutresju Trumfhunter

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Har vært forholdsvis aktiv på denne dealen. Noen som har et godt tips til alternativer i ermet?

8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,383
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke så veldig bra, men Amex på CircleK, og Coopbonus er ikke så gæærnt.

9. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
  10. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,019
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om de har hatt noe utover de utvalgte tingene med 10% trumf hos Gigaboks med jippi før, men nå kjører de også 20% på noen dessertprodukter og 30% på alt fra Bula. Så da kan man kjøpe boxershorts, votter og luer til jul.

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,275
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle ha noe billig sengetøy, og handlet på Home-tex på søndag. I går kom jammen Trumfen. Dagen etter, altså.

Så om noen trenger Trumf raskt kan det være et sted å handle julegaver til hele familien. :p

Insomnia4u and Ombo like this.
  12. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    43
    På min lokale Meny har det vært tomt for Jacobs Utvalgte egg i lenger tid nå. Merkelig….

13. btm

btm Medlem

Likes mottatt:
    484
    Bonuspoeng:
    63
    Tror det foregår en rebalansering i vareutvalget i Meny-butikker for tiden (med mindre vi har samme nærbutikk her i Vest :p). Vår nær-Meny har også manglet Jacobs-egg i månedsvis nå, men det har i samme perioden vært tilgjengelig på en senter-Meny et kvarter unna. Jeg tipper at marginene på Vilje-produktene er såpass mye bedre at noen Menyer velger bort tidligere produkter med dårligere marginer, med mindre man har omsetning nok på den varen til å kunne forsvare det. Gjelder også Helios-produkter og Metervare-produkter.

Kunne skrevet en lang post om hvordan Kiwi gjør det samme med frøposer ;). Eldorado økologiske frø til 15-19 kr. Byttet ut med Vilje økologiske frø til 35kr+ (med samme vekt).

Nordlands liker dette
  14. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    43
    30% Trumf på Jacobs egg er nok den viktigste årsaken til at det alltid er tomt....

tobeornot999 liker dette
  15. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,486
    Bonuspoeng:
    113
    Noen andre som har problem, etter ViaTrumf oppdaterte hjemmesiden? Det er et hull i listen på nesten 1,5 år. Alt før 1.12. er ikke lengre der og det er en haug med kjøp jeg har gjort der... Har allerede tatt kontakt med dem. Lurte bare på om jeg var den eneste

Attached Files:

16. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,067
    Bonuspoeng:
    293
    De ligger i kildekoden, men skjult. Det jeg lurer på er hva som måtte få de til å pushe en nettside som ikke er ferdig.

17. Froland

Froland Nytt Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    13
    Ser ut som Ikea er fjernet fra Trumf netthandel (ViaTrumf).

18. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,955
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp. Skjedde 3.12.

19. melind

melind Medlem

Likes mottatt:
    215
    Bonuspoeng:
    43
    Flere som har mistet oversikt over masse kjøp gjennom viatrumf etter at de ble til Trumf netthandel?
    mangler sikkert 30 ventende transaksjoner på oversikten Mine Kjøp

20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,275
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Bare å lese noen poster opp i denne tråden.

melind and NoLimit like this.

Del denne siden