Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. melkoo

melkoo Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    28
    upload_2023-2-1_6-19-8.png

Har tydeligvis klart å registrere meg to ganger. Tviler på at den går igjennom, men man kan jo håpe.

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,838
    Bonuspoeng:
    293
    Det finnes vel ikke en levende sjel her inne uten en Trumf-konto, men hvis det mot formodning skulle gjøre det så kjører de vervekampanje for de under 30 år de neste dagene. Ser ikke ut som jeg får noe ut av det, men her er linken: https://www.trumf.no/rekrutter-medlem/?recId=0050568F27BD1EDDA8C74C8E1CCF2C9F

Last edited: 01. febr 2023
    Jeanette liker dette
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har opplevd liknande med Strim. Fekk for eit kjøp, men portalen har på mystisk vis registrert over 100 kjøp

melkoo liker dette
  4. Shankly

Shankly Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Er det mulig å overføre Trumf-poeng fra en konto til en annen? I dette eksempelet at jeg verver sambo og vi kjører storhandel på TTT om en uke og får 13% på handelen, og deretter overfører poengene til meg?

5. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    113
    Din samboer kan sende trumfpoengene sine til din EB konto

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Er det eurobonuspoeng dere er ute etter så får dere mest poeng av å sette opp automatisk poengoverføring til din konto før dere gjør kjøpet med økt trumf.

Det er også et alternativ å sette opp Felles trumfmedlemsskap, men jeg ville ventet med å gjøre dette til etter den ekstra trumfen er på konto, i tilfelle det ødelegger vervingen på noen måte. Gjør dere dette og skal overføre til Eurobonus må dere gjøre en manuell overføring av Trumf hvis kontoen har over 200 trumf, derfor er kanskje første alternativ best. Skal dere bare ha pengene eller skal overføre til Nordic choice club så har det ikke noe å si.

milehigh, Shankly and tobeornot999 like this.
  7. Shankly

Shankly Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Og det er problemfritt for hun å føre over sine trumfpoeng til en annens NCC?

8. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,198
    Bonuspoeng:
    183
    Du må jukse til litt med midlertidig telefonnr-bytte i profilen, men ja, fullt mulig.

9. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Du må endre telefonnummer i din ncc-profil til hennes fordi det må matche med trumfkonto. Men det enkleste er bare å koble sammen trumfkontoene til et felles medlemsskap etter dere har fått velkomsttilbudet. Da ender alt i samme pott. Bare vær klar over at automatisk overføring til eurobonus kanskje skrus av når de kobles sammen.

10. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Får man virkelig til å koble to kontoer sånn?
    Jeg trodde bare man kunne legge til flere -nye- kort på eksisterende konto, ikke slå sammen.

11. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    https://www.trumf.no/felles-medlemskap/

Veldig greit til å bruke for tilbud som har karqntenetid eller bare fås en gang per konto. Feks hvis hele familien trenger nye talkmoreabonnement.

12. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,387
    Bonuspoeng:
    93
    Altså 100 kjøp x 270 trumfkroner?? :eek:

13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    På SAS Online Shopping. Eg fekk utbetalt den bonusen eg skulle ha, men det ligg ei laaaaang rekke med "kjøp" som det står er "Poeng på vei til deg", men dei poenga har vore "på vei" i snart eit år. Det rant inn med epostar ei stund om at kjøpet mitt var registrert og bla bla bla, men det ser dessverre ikkje ut til at feilen vil gje seg utslag i fleire poeng.

upload_2023-2-3_7-58-19.png

Av dei poenga som er "på vei til deg" er i alle fall 165k frå Strimkjøp som ikkje er kjøp.

Mysterio liker dette
  14. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,387
    Bonuspoeng:
    93
    Fant ikke en dedikert tråd for Eurobonus-tilbud, men nå har frisørkjeden Nikita blitt med på Eurobonus-kjøret.

NYHET! Nå får du, som SAS EuroBonus-medlem, poeng i alle våre salonger
    Tjen SAS EuroBonus poeng på frisørbehandlinger og produkter hos oss. Du tjener 30 poeng per 100,- på alle kjøp i våre Nikita Hair-salonger i Norge og Sverige.

Februarkampanje i alle våre salonger
    – Samle doble SAS Eurobonus-poeng hos oss i februar. Gjelder både frisørbehandlinger og produktkjøp.

https://nikita.no/forside/vare-samarbeidspartnere/

Ombo, tobeornot999 and Emma like this.
  15. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Liste over alle steder som gir bonus her:

https://eurobonus.shopping/en/shops/categories/

Der er også kampanje tilbudene. Men ikke alltid oppdatert :p

Ombo liker dette
  16. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,347
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man ha fast overføring fra 2 trumfkontoer til en EB eller må man da enten kjøre en manuelt med lavere conversion, evt slå sammen trumfkontoene først? Ja, man kan også pool EB, men ideen er selvsagt høyere nivå med FP.

Edit: Noen som har regnet på hva det koster å kjøpe FP4 fra scratch:rolleyes:

Edit 2: Trenger 20 000 trumf x 1,4 = 28 000 kr. Evt 14800 med fast overføring x 1,4 = 20740 kr. Da har man feks nesten 7 gratis biz upgrades one way. Sammenlign med pris for cash upgrade ved bud, eller gud forby revenue prisforskjell. Blir enda penere selvsagt om du har andre poeng, feks ved kjøp av kontobeholdning til din pool.

17. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Det har fungert før ihvertfall, men lenge siden jeg har prøvd. Slo sammen kontoene etter å ha tømt dem begge til NCC.

18. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,420
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det funker

milehigh liker dette
  19. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen sjekk på om du overfører fra flere Trumf til samme EB konto. Fast trekk eller manuelt går fint. Kjør på! :)

milehigh liker dette
  20. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    det gikk fint. fikk poengene nå :)

Del denne siden