Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,757
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Kan aldri huske å ha sett det. Og har vært med noen år, for å si det slik.

    Men i nyere tid kjører de jo relativt ofte kampanjer på andre ting - inkludert produkter man ikke trenger (les: Douchebag tømmer lageret feks) :D
     
  2. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke etter Norgrsgruppen tok over kortet selv fra dnb
     
    peri liker dette
  3. trulsdd

    trulsdd Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Takk for svar! Ser liksom ingen grunn til å ha Trumf Visa utenom kanskje en sign-on bonus. Får heller vente og se om de finner på et stunt. :)
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Trur sign on bonus blei fjerna då Norgesgruppen tok over kortet. Eg fekk 100 kr i bonus tilbake i 2018 då eg tinga kortet, men eg meinar å ha lese at dei som har bestilt kortet dei siste åra ikkje har fått det.
     
  5. Duderini

    Duderini Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Det hender seg at Trumf Visa kjører kampanjer som er verdt å få med seg, som 16% fra hotels.com på denne tiden i fjor og 16% fra booking.com i jan/feb i år. Utover det så er kortet relativt ubrukeilg.
     
    Storbaba and tobeornot999 like this.
  6. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Den forrige kampanjen av den typen var "Få 250 trumf ekstra (i tillegg til 750) når du bestiller trumf visa, samtidig som du bestiller abonnement hos Talkmore", så den teller vel på en måte som sign-on bonus. Selv om eksisterende kunder også hadde tilgang til kampanjen (hør hør American Express, det går an!)
     
    Sunnfjordingen liker dette
  7. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    200
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bruker det kun når jeg handler på en av Norgesgruppens butikker.
     
  8. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Også ubrukelig der om en skal makse opptjening mot EB...
    Men gull verdt som ved 16%-kampanjen...
     
    oggaman liker dette
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Det er er ein god strategi om du konverterer til NCC, men du får meir EB-poeng om du brukar AmEx Elite, AmEx Premium eller SAS MC Premium i tillegg til det blå trumfkortet.
     
    oggaman and Durek like this.
  10. mariusberg89

    mariusberg89 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    464
    Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet hvordan jeg kan få trumf bonus når jeg handler fysisk i apotek 1 butikkene? eller er det kun mulig på nett?
     
  11. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, bare be de registrere Trumfkortet.
     
    mariusberg89 liker dette
  12. mariusberg89

    mariusberg89 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    464
    Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for raskt svar!
     
  13. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har fylt på drivstoff på samme Shell i flere år og mottatt Trumf-bonus på alle handlene, men mottok ikke Trumf-bonus 7. april. Jeg sendte en henvendelse til Trumf som besvarte at "ubetjente Shell-stasjoner" ikke gir bonus.

    Er dette nytt? Shell-en har vært ubetjent så lenge jeg kan huske, så det er merkelig at dette først kommer opp nå.

    EDIT: Ser faktisk på shell.no at kun er bemannede Shell-stasjoner som gir bonus...
     
  14. AirMags

    AirMags Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    475
    Bonuspoeng:
    63
    Det har vært sånn i alle år. Ubetjente stasjoner får du ikke bonus på. Så jeg må kjøre litt lengre for å jakte V-power til bilen.
     
    Mysterio liker dette
  15. pongi13

    pongi13 Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har fått velkomstbonusen til Talkmore denne måneden? Bonusen skal bli utbetalt rundt 6. etter man har vært kunde i 2 måneder.
     
  16. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk, men kun 500,- og ikke 750,- som var bonusen når jeg la inn bestilling i januar. Usikker på om jeg i det hele tatt gidder å klage da man kun ble rutet til trumf.no og ikke TM direkte.
     
    pongi13 liker dette
  17. Shankly

    Shankly Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som vet om når man har tegnet abonnement på typ Fabel, Storytel, Podimo osv. (jeg er i prøveperiode på alle tre) for å få trumf-bonus, om man da også må ha minst en måned med betalende medlemskap, eller om man kan si opp i løpet av gratisperioden?

    Forsøkte å lese nøye etter for å finne om de hadde krav om det, men fant ingen tekst om det Noen som vet?
     
  18. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    159
    Likes mottatt:
    432
    Bonuspoeng:
    63
    Bookbeat og Fabel utbetalte til meg selv om jeg sa opp før prøveperioden va over. Nextory gjorde det samme, men det var via eurobonus.
     
  19. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    bare si opp noen dager før gratis prøvetid er slutt,eller før hvist du har fått trumfen.
    jeg har fått på alle disse på viatrumf flere ganger,selv om du sier opp.du kan starte at nytt abb en gang hvert halv år.
     
  20. Shankly

    Shankly Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Akkurat ja. Med "fått" mener du da at det har dukket opp i oversikten som "Under behandling" eller at det faktisk har blitt overført til Trumf før gratisperioden er over?
     

Del denne siden