Egen tråd for INVITES!

Tråd i 'Off-topic' startet av Xaantiam, 08. april 2019.

  1. pongi13

    pongi13 Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    18
    Onecall begynner nå med vervekampanje og jeg kan bekrefte at det fungerer med viatrumf.

    Under er det en vervelink som gir både deg og meg to måneder gratis:

    onecall.no/verving/4E327D90

    [​IMG]
     
  2. knuttysnes

    knuttysnes Sunnmøring

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Hei folkens! Vurdere og prøve Tibber som strømselskap og ser det er mulig og verve med bonus både til verver og den nye kunden.
    Noen som er Tibber kunde og kan sende meg en vervelenke? Førstemann...? :D
     
  3. lokke

    lokke Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    33
    Sendt PM
     
  4. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kan også dele vervelink om noen er interessert :)
     
  5. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Stuttfeiten and holmen like this.
  6. Staralliance

    Staralliance Medlem

    Innlegg:
    215
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Tibber gir deg full kontroll over strømforbruket og har ingen bindingstid. Test det ut du også, så får både du og jeg 500 kr til å handle smarte dingser for. https://invite.tibber.com/90ccf534
     
  7. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
  8. Roger_No

    Roger_No Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
  9. swib

    swib Medlem

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg spør her...
    Hvordan finner man 200 kr kampanje link til Lunar?
     
  10. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
  11. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Her er en link som skal gi 200 kr på Lunar:
    200 kr gratis på Lunar
    Du må registrere deg og bestille et gratis kort innen 31/7

    (3 av 4 vervinger tilgjengelig. Holder tråden oppdatert, men kan ikke garantere at jeg klarer å fange opp flere klikk på kort tid...)
     
    Last edited: 18. juli 2022
    swib liker dette
  12. ScoobyDoo

    ScoobyDoo Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    8
    Ønsker å "mine" (minte) en ny crypto (Zeniq coin) uten å trenge kraftige maskiner? Gratis å registrere seg, og man kan invistere fra 100€ og oppover:
    https://safir.com/info/safir#4prqcepi9r
    (Obs: registrer deg i bunnen av nettsiden fra denne linken)
    Nå i begynnelsen tjener man mest på verving, siden mynten har så liten verdi, men den virker lovende, så om man sparer opp kan det bli verdt en god del etterhvert. Jo tidligere ute man er, jo flere coins får man per Hub (halveres hvert halvår)
     
    travelislife liker dette
  13. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Som mange andre her inne har jeg droppet Fjordkraft og EB-avtale til fordel for Tibber. Ser god effekt av den smarte strømstyringen ut fra når strømprisene er lavest. Bruk denne linken, så får vi begge 500,- til å kjøpe smarte dingser for: https://tibber.com/no/invite/2f3dafd1
     
    Trykkern liker dette
  14. Trykkern

    Trykkern Medlem

    Innlegg:
    231
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for den!
     
    Gullars liker dette
  15. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Trikset med Fjordkraft for oss bonusnisser er at vi må ha et opphold fra de med tanke på kommende 10K eb kampanjer og/eller Viatrumf-Fjordkraft.
    Prismatch er stikkordet til beste strømavtaler, det er kun Norgesenergi som tilbyr dette.

    Gjerne send meg en pm om du ønsker verving, da ender vi begge opp med 500 kroner som blir trukket fra på de første fakturaene.
    Når du har fått oppstartsdato legger man inn prismatch mot de beste spot pris avtalene man finner på strompris.no. Dette fortsetter man med hver mnd så lenge man har Norgesenergi. Slik har man garantert markedets beste spot avtale fram til Fjordkraft igjen lokker med sine eb/ viatrumf kampanjer.

    Spar spenn - verv en venn
    Med NorgesEnergi-strøm i stikkontakten kan du verve venner, og få 500 kroner i rabatt på strømregningen for hver venn som takker ja. I tillegg vil vennen din få 500 kroner i rabatt på sin første strømregning fra oss. Gaven du både gir og får!
     
  16. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Vervekampanjen hos Lunar er forlenget ut juli.
    200 kr til nye kunder som registrerer seg og bestiller gratis Visa-kort før 31. juli.
    Her er linken: 200 kr gratis på Lunar

    (3 av 4 vervinger tilgjengelig. Holder tråden oppdatert, men kan ikke garantere at jeg klarer å fange opp flere klikk på kort tid...)

    Når det er sagt - Lunar tilfører lite for deg med ett eller flere kredittkort.
    Om du har beholdt debetkortet for å være sikker på å kunne betale over alt, så kan du ikke si det opp helt ennå.
    Lunar Bank er dansk og utsteder Visa Debit uten BankAxept.

    De har lavere valutapåslag enn norske banker - 1% mot 1,75/2%.
    Har du Revolut og/eller Curve fra før, får du mest sannsynlig en bedre deal der.

    1,35% rente på brukskonto kan være interessant for noen, men jeg tror uansett at jeg venter til de tilbyr norsk konto med norsk bankkort.
     
    Last edited: 18. juli 2022
  17. jonss

    jonss Metaprokrastinator

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    1,060
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg synes man i det minste kan forvente at folk legger inn bilde i profilen sin før de legger ut vervekoder, så jeg brukte MiraiEx-koden til @markus.

    Så der har dere meg.

    Men siden MiraiEx har byttet navn til Firi, skaffet seg App og fått millioner av Schibsted, virker det som en brukbar norsk havn i kryptohavet.
    De lover også en løsning for skatt, så man ikke behøver å ha noia for at skattefuten skal banke på døren etterhvert.

    Er du fristet så bruk min vervekode; https://firi.com/affiliate/?referral=effb2ebb
     
  18. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Hvis det er noen her som ikke enda har skaffet seg Revolut bruk gjerne min verve-URL.

    Jeg får 700 kr når betingelsene er møtt. Jeg splitter det da 50/50 med den som blir vervet (350 kr til meg, 350 kr til deg).

    Send melding til meg slik at jeg får kontaktinfoen din.

    Du kan få det på Vipps eller på Revolut-kontoen din.

    https://revolut.com/referral/kennetki6z!FEB1-22-AR

    Screenshot ble nettopp tatt, så fristen for å gjøre det som er listet opp nedenfor er ca. 15.02.22.

    0ACF7595-10DE-4FFC-B233-7594BED32033.jpeg
     
    Last edited: 07. febr 2022
  19. travelislife

    travelislife Will travel to my last day

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    93
    Litt elsk eller hat på digitale valutaer om dagen. Jeg bruker to ulike banker som tilbyr digitale valutaer.

    Vil først komme med noen avklaringer. Digitale valutaer som også kalles kryptovalutaer er ikke pyramidespill eller svindel. Det brukes idag til trans border payments og skjer i løpet av sekunder istedet for dager som tradisjonelle systemer eksempelvis SWIFT bruker. I tillegg er SWIFT også og lukter på å bruke digitale løsninger, det vil si blokkjedeteknologi. Jeg kjenner den tekniske bakgrunnen til en del av platformene og vet mekanismene ganske greit. Det er ingen tvil om at det blir økt anvendelse av disse valutaene med tiden, da man ser store fordeler i form av overføringshastighet og sikkerhet blant annet. Sverige utreder for fullt Ekronan. Norge gjør (trolig) det samme. Skatteetaten er aktiv på dette området og skriver på sine nettsider og oppfordrer investorer til å rette seg etter gjeldende skattelovverk.

    Har god erfaring med Wirex i 8 måneder nå og har også vært i fokus gruppe for Norden og har direkte kontakt med produktansvarlige og har gitt de nyttige innspill.

    Har en verdifull Wirex invite å dele. 50 EUR totalt dersom du registrerer, overfører penger og handler med valuta for noen titalls euro. Sjekk Wirex sin nettside. Min invitation link: https://wirexapp.com/r/cryptocaines




    Myte 1) Krypto valutaer er et blaff. Trolig ikke. Store banker som Santander, Bank of America og andre benytter allerede teknologien. Litt lite kommunisert i massemedia enn så lenge.

    Myte 2) Det er kriminelle handlinger som er hovedformålet til kryptobørser og handel. Dette stemmer ikke særlig med virkeligheten. De fleste seriøse banker og plattformer har KYC (know your customer) standarder å følge og sporer all trafikk.

    Myte 3) Noen vinner på det mens mange taper. De som investerer mens myntene har lavere pris enn når de selger de er de som vinner på dette. Fungerer i prinsippet som andre børser man kjenner til idag.

    Myte 4) Du får straffeskatt om du utvinner krypto eller handler med det og blir straffeforfulgt. Det er ikke ulovelig å handle med digital valuta, på samme måte som aksjer. Du må skatte av gevinsten som er realisert, på helt vanlig måte. Skatteloven gjelder her på samme måte som for andre verdipapirer.

    Myte 5) Det er mye svindel med crypto valuta / børser / platformer. Det er ikke meg bekjent at det foregår mye svindelaktivitet på disse. Hvertfall ikke mer enn på nettet generelt. Er noe for godt til å være sant, så er det kanskje nettopp det. De store trading platformene er seriøse. Ganske lett å google seg til.

    Jeg tror digital valuta kommer til å bli ganske stort. Ikke dumt å sitte på XRP. Mine 5 cents. Følger ganske mye med.
     
  20. Roger_No

    Roger_No Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8

Del denne siden