Egen tråd for INVITES!

Tråd i 'Off-topic' startet av Xaantiam, 08. april 2019.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Vibb.no.
    Førjulsgave fra meg:) Desidert beste spot pris strømavtale på markedet. Kun spotpris, ingen gebyrer eller andre avgifter. Avtalen er garantert neste 3år! I tillegg mottar både verver og den som blir vervet 300,- i fratrekk på første fakturaer om man bestiller fra linken under [​IMG]

    Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen [​IMG] Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen [​IMG] https://verving.vibb.no/id/66f3ddb7-63f2-4ee3-9859-f1122613d310
     
  2. melkoo

    melkoo Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    28
    upload_2022-12-22_9-8-54.png

    Hefitg glad han fyren der iaff.

    Benytter meg av vervelinken din, takk!
     
    Last edited: 22. des 2022
    Maggie liker dette
  3. copes

    copes Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Brukte linken over, og legger ydmykt ut min egen Vibb-link. Dette må jo alvorlig talt være den beste strøm-dealen på markedet nå? Spotpris med 3 års garanti uten påslag og månedsavgift?

    Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen [​IMG] Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen [​IMG] https://verving.vibb.no/id/efd10909-27f4-4927-b75a-b71575d189d8
     
  4. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Etter å gått runden med verving for Talkmor og Vibb, så kan kanskje neste mulighet der ute være Norgesenergi?
    500 kr i rabatt for den som verves (og den som verver).
    Ingen bindingstid, men rabatten trekkes fra på regning nr 2 (såvidt jeg husker)
    Ta kontakt med navn+tlf med meg på PM, så sender jeg vervelenke
     
  5. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg slår et slag for Tibber! Strøm til spotpris og 39 kr per mnd for den desidert beste appen, med blant annet rabattert smartlading og mulighet for å sette tak på effektleddet. Dermed sparer man kjapt inn app-kostnaden :)

    500 kr til meg og deg ved å bruke linken nedenfor!

    Heisann! Jeg bruker Tibber, strømselskapet som ikke tjener penger på strømforbruket ditt. Appen gir deg i stedet full kontroll over strømforbruket og kan hjelpe deg å redusere det. Prøv Tibber du også, så får både du og jeg 500 kr til å handle smarte dingser for i Tibber Store. Tibber har ingen bindingstid. Finn ut mer her: https://invite.tibber.com/h6334r6c
     
  6. Bjornerikslaatta

    Bjornerikslaatta Nytt Medlem

    Innlegg:
    0
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    0
    Noen som har en ny vervelink til OneCall her igjen ?
     
  7. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Har noen her en av rabattkodene fra Hellofresh, med en gratis uke for nye kunder? Vervekortet med rabattkode kommer med selve matkassen.
     
  8. Bjornerikslaatta

    Bjornerikslaatta Nytt Medlem

    Innlegg:
    0
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    0
    EVO BUDDY!

    EVO verdsetter gode ambassadører og gir deg som medlem fordelene. Verver du nye medlemmer til EVO, belønner vi deg med 50 % på treningsavgiften i 2 måneder for hvert medlem du verver. For å få tilbudet må din venn melde seg inn med din vervekode.

    Nye medlemmer betaler kr 0,- for inneværende måned, samt halv pris i de to påfølgende måneder. Innmeldingsavgift på kr 249,- tilkommer.


    Din vervekode:
    8XQ6P
     
  9. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Er veldig fornøyd med WHOOP trackingarmbånd. Armbåndet koster ingenting når du melder deg inn (men med binding).

    «Unlock yourself with WHOOP 4.0 – the latest, most advanced fitness and health wearable available. Monitor your recovery, sleep, training, and health, with personalized recommendations and coaching feedback»

    Vervelink som gir både meg og deg en måned gratis: https://join.whoop.com/CA2FDFB1
     
  10. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,666
    Likes mottatt:
    6,656
    Bonuspoeng:
    183
  11. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis noen ikke har startet med TopCashBack (UK versjon av Viatrumf), så er vervekoden min:

    https://www.topcashback.co.uk/ref/spielhaugen

    Fin til feks Airalo (datapakker i utlandet) samt direktelinker til flere flyselskap og større hotellkjeder
    Cashback kan konverteres til Avios, eller Paypal (hvem i alle dager vil det?)
     
  12. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,666
    Likes mottatt:
    6,656
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg prøvde Revel for første gang i helga. Hvis noen skal til NYC og har lyst til å prøve et alternativ til Uber og Lyft så kan dere bruke vervekode JØRGET9773 dere får 20$ credit og jeg får 20$ credit
     
  13. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,646
    Likes mottatt:
    7,634
    Bonuspoeng:
    183
  14. Bjornerikslaatta

    Bjornerikslaatta Nytt Medlem

    Innlegg:
    0
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    0
    Noen som har vervelenke til Vibb ?
     
  15. Bjornerikslaatta

    Bjornerikslaatta Nytt Medlem

    Innlegg:
    0
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    0
    IMG_1184.jpeg Hei! Jeg vil gjerne tipse deg om Firi. Jeg bruker selv Norges største kryptovalutabørs for å investere i fremtidens valuta. Nå får du inntil 265 kroner i bitcoin, ethereum og andre kryptovalutaer for å teste ut Firi gjennom min invitasjon. Hva venter du på?
     
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
  17. Roger_No

    Roger_No Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
  18. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Send PM om du skal kjøpe Tesla. Vervekampanje som gir deg 5k i avslag på 3/Y og 10k på S/X.
     
  19. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Mange strømselskaper øker nå både påslag og månedsgebyr, men det finnes en løsning for deg som vil betale minst. Vibb har 0,- påslag, 0,- i månedsgebyr og hele tre års prisgaranti!
    I tillegg mottar både verver og den som blir vervet 300,- i fratrekk på første fakturaer om man bestiller fra linken under

    Jeg har fått bekreftet fra kundeservice at man ikke trenger velge app+ for å kvalifisere til de 300,- Den kan man huke av under bestillingsprossesen, om man ikke ønsker/trenger app+. Funker bra med vanlig vibb app.
    Last ned app først, så følg linken. Det gir best resultat for at bonus kommer automatisk til oss begge:)

    https://verving.vibb.no/id/66f3ddb7...RpM47DwN8nyb_ND4Ep--iyjGKQg-YXoxGBzAdEp0Rr-Rk
     
  20. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Få 1000kr i rabatt på første hjemmerengjøring med Freska, så får jeg det samme hvis du bruker denne linken eller vervekode UCDSCE. Det er ikke bindingstid, det må bare avbestilles 5 dager før neste rengjøring. Hadde de hjemme for første gang i dag og er foreløpig veldig fornøyd.
     

Del denne siden