Egen tråd for INVITES!

Tråd i 'Off-topic' startet av Xaantiam, 08. april 2019.

  1. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Spør siden Bank Norwegian sitt kort ikke gir opptjening der ...
     
  2. ScoobyDoo

    ScoobyDoo Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    8
    Ok, er usikker. Må nesten bare testes hvis du har et kort for EB
     
  3. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Fant akkurat ut at talkmore lar deg betale mobilregningen med kort, så i den grad du har et kort du tjener poeng på bør det være muligheter her. Skal teste det ut til neste faktura (hvis jeg ikke har klart å verve noen og slipper unna faktura i to måneder :D )
     
    Misterix liker dette
  4. Roger_No

    Roger_No Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Den har gått meg hus forbi og har talkmore så takk for tipset!
     
  6. kimenge

    kimenge Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hei
    Revolut har nå en kampanje som gjør at du nå får 100kr gratis på konto og gratis kort (man betaler vanligvis porto for kortet)

    Kan anbefalle alle dette kortet for dem som reiser mye da det ikke er noen vekslingsgebyrer så når man bruker kortet i utlandet får man ikke et valuta påslag som norske banker tar. Veldig kjekk app som jeg selv har brukt omkring et år. Man kan spare en god del ved å bruke dette kortet på reise.

    For å få 100 kr gratis og gratis kort må du melde deg inn via en verve link. Benytt gjerne min nedenfor og få 100 kr gratis som du kan fritt kan bruke når du får kortet.

    https://revolut.com/referral/kim1val!G10D21

    Dette tilbudet varer kun til og med 26.08.19 så hvis man ønsker et Revolut kort uten og betale og med en liten bonus er dette definitivt riktig tidspunkt. :)
     
  7. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Del Kolonial.no med en venn og få 300,- å handle for!
    Fortell vennene dine om Kolonial.no og gi dem 300,- i avslag på første handel! Vi gir deg 300,-for hver kunde du verver.

    Rabatten du får gjelder for bestillinger over 900,-. De du verver må bestille for over kr. 600,- for å få rabatten.

    ________

    I tillegg får man ett ekstra gavekort på 2500 kr ved 25 vervinger, og jeg nærmer meg snart det. Kanskje noen her som ikke har prøvd før og vil teste ut kolonial.no?
    Bruk i så fall veldig gjerne denne lenken:
    https://kolonial.no/r/grohovla88/
     
    jonss liker dette
  8. Roger_No

    Roger_No Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
  9. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Det var dessverre svært så begrenset, ellers hadde jeg vurdert det. Får se når tid dem levere i Tromsø :)
     
    Grooo liker dette
  10. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
  11. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Takk @Gullars Jeg fikset min på få minutter.
     
    Gullars liker dette
  12. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Takk Gullars! Brukte din lenke til å registrere meg.

    Her er min link, dersom noen andre kunne tenke seg å registrere seg:

    https://travelwallet.app.link/savPSZphtZ

    Vilkår for å opptjene poeng:
    "Når en av dine venner veksler for første gang, opptjener dere begge 2 000 poeng"
     
    Gullars liker dette
  13. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    "A Qualifying FX Transaction is made when the Referred Member for the first time (a) transfers a minimum of €100 or the equivalent funds between Supported Currency Wallets actively utilizing either the Website or the Mobile App; (or) Loads €100 or the equivalent into a Preferred Load Wallet that is not the Home Currency Wallet. Subsequent FX Transactions DO NOT qualify for any Referral Bonus under the Referral Programme. (Auto Wallet Transfers and transactions in Unsupported Currencies ARE NOT Qualifying FX Transactions.)"


    Ser ut til å være et minstekrav på €100 euro for å motta EB-poengene.
     
  14. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    De liker å gjemme slike vilkår godt ;) Noen som vet hvordan man enklest får penger ut av denne appen? Må man bruke kortet eller fungerer det med overføring til konto eller bruk av Payr/Revolut?
     
  15. Jon_A

    Jon_A Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Det fungerte greit for meg å overføre til Revolut kontoen min. Måtte gjøre det på den måten for å fordi Travel Wallet kortet ikke hadde kommet ennå da jeg skulle ut på reise, selv om jeg bestilte det før Revolut.

    Jeg fikk ikke med meg at man måtte veksle €100 for å få referral bonusen, så jeg lastet inn €60 for å være over grensen for å få et fysisk kort. Ser jeg har fått 500 ekstrapoeng, jeg brukte en relativt gammel referral link, mistenker at det var andre betingelser på den.
     
  16. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Er det noen som har vervekode fra Tryg Sidekick bilforsikring? Begge får da 250 kr "på konto".

    Jeg vurderer å kjøpe bilforsikring hos dem.
     
  17. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Her er et par invites som jeg har benyttet fra andre, og som kanskje kan være av interesse for noen her inne.

    Har én plass igjen på min Tribe forsikringsgruppe. Du får 5% lavere pris på dine forsikringer rimelig enkelt her... -> Tribe Invite med prismatching mot de 5 store.

    Jeg syns det er kult å støtte norske startups innimellom EB-strømavtalehopping - og når Tibber gir oss begge 500,- kr i gadgetbonus for å bruke dem litt, så blir det hvertfall en Google Nest Hub på oss begge :) ->Tibber Invite

    Denne er jo bankers de gangene hotellet på Booking.com er det billigste alternativet. Du får 10% cashback på bestillingen, og jeg kan bestille hotell for 20€. Vinn-Vinn :) -> Booking.com Cashback Invite
     
    Last edited: 08. sept 2019
  18. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Hva får man for den tibber bonusen?
     
  19. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
  20. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Dersom noen skulle være interessert i å prøve Tryg Sidekick bilforsikring bruk gjerne min vervekode ED-2B-44-F8. Da får vi begge 250 kr i "sparegrisen", i tillegg til de vanlige 1000 kronene. Startbonus 50%. Må være mellom 18 og 30 år.

    https://www.tryg.no/forsikringer/sidekick.html
     

Del denne siden