Enn så lenge ja (ikke det store utvalget): http://viewer.zmags.com/publication/a525fe2e#/a525fe2e/38 Med fokus på bærekraft og med hensyn til våre kunders skiftende behov, har vi bestemt oss for å avslutte tax-free-salget om bord på alle SAS-flygninger. Tax-free-salg om bord vil avsluttes på alle SAS-flygninger innen oktober 2019. Link: https://www.sas.no/reiseinfo/om-bord/shopping/
Noen med peiling på hva som er «ukens cube»? Reiser BGO-MAN i kveld med en passe kresen 12 åring, og det er som kjent kun for de dødelige i GO å få mulighet å smake et pizzastykke......
Hadde du vært ute litt tidligere så kunne du vel ha bestilt ett kids meal til han/henne, men nå er vel dessverre det for sent.
Meget oppegående kube i dag. Kyllingsalat med råkost, dill og poteter. Skrøyt til CC og hun sa kuben stort sett alltid er bedre enn fra hub Ser du jobben din der nede @Travellingalf ?
Litt spam mens man venter på boarding. Lurer på hva de disker opp med i cuben fra MAN i dag. Sikkert noe smellgodt
Fant ikke noe svar når jeg søkte, så spør her: Det lønner seg jo ikke å kjøpe mat om bord med Eurobonus, men om jeg nå likevel får lyst på en proteinbar til 700 poeng, hvordan gjøres det rent praktisk? Skanner betjeningen QR-koden fra SAS appen på min telefon?
Godt spørsmål! Har flyet SAS veldig mye, men aldri sett noen kjøpe fra tralla for poeng. Har sett det på BA, men det er jo en helt annen historie. Siden appen har en QR tilgjengelig for alle medlemmer uavhengig av nivå, så er nok antagelsen din riktig ja. Klart raskeste måte for dem å fange opp EB nummeret ditt på.
På min forrige SAS-flight satt sidemannen og trippet i det vogna passerte. Han startet bestillingen med en ‘JEG SKAL BETALE MED POENG!!!’ for å være sikker på at ingen misforstod noe. Flyvertinnen scannet QR-koden i appen med terminalen. Det virket som det var litt knoting, men det gikk gjennom.
Skal fly monkey i retning LPA med familien om en drøy uke for å rømme fra svigers++. Erfaringer med forhåndsbestilt mat i det siste? Er det noe å bli mett av, eller er det mer en snack? Styrete å pakke med seg noe, men villig til å gjøre det dersom erfaringene tilsier at kvalitet og mengde ikke er allverdens.
Bestilte hamburger som en overraskelse til to venner jeg ordnet flyreise for i høst, og de skrøt veldig av den.
Pizzaen er god og hamburgeren er god. En voksen blir ikke mett av en slik en, men du verden som det hjelper.