Mine erfaringer med plus tilsier at det er begrenset hva man kan forvente seg, var vel litt redd for at det var "ingenting" bare. Har opplevd at plus servering feks til Hamburg var ganske kurant men skikkelig mat, mens innland har vært snacks til verdi av 20 kroner, så vet hva det går i sånn sett.
Er det fortsatt slik at jeg kan stappe i meg så mye chips, muffins og sjokolade jeg vil helt "gratis" i plus OSL - TRD, men når jeg skal reise CPH - SFO i samme klasse senere i sommer så må jeg betale for det?
Det kommer vel an på lengden, ikke tidspunktet i dette tilfellet. Mener å huske det er flighter over 90min som har matbokser utenom frokost.
Jepp, mi erfaring er polarrulle på ruter til det høye nord. Litt tamt at Bolaget ikke kan ha samme tilbud til KKN som til LHR, flytida er jo den samme.
Jeg har fått testet den nye matboksen OSL-LHR og AMS-OSL de siste ukene. Til London fikk jeg roastbiff (eller noe lignende) med poteter og fra Amsterdam fikk jeg kylling og byggryn. Gode og sunne måltider. Jeg synes også boksen fungerte greit. Kudos til SAS for å prøve å noe nytt og spennende både når det gjelder design, funksjonalitet og råvarer.
Fløy OSL-DUB og DUB-OSL forrige uke med ungene, på begge flygningene fikk vi utdelt kube med en lakserett. For min del var det helt uspiselig og ungene som er rimelig altetende pirket kun i det. Er lite imponert og ville tatt polarrull om muligheten var der...
Jeg testet både frokost og middag x2 i plus og har et godt inntrykk. Frokosten fra OSL - CPH ble mottatt med varme og gode fine og grove rundstykker, samt smoothie og kaffe. Ferdig utpakket så det slik ut, og ikke minst smakte det veldig OK. Lokale, økologiske produkter, og ryddig pent og enkelt servert. Ferdig å spise, alt tilbake i boksen. Enkelt og greit. Middagen fra CPH - DUS ble servert i samme type boks. Måltidet smakte bra, sett bort fra et forferdelig tørt brød, som bortimot var umulig å spise - selv med store slurker rødvin. Kul måte å servere på, hvor man først får menyen, og deretter pakker ut herligheten. Forøvrig godt med skikkelige glass. Til dessert unnet jeg meg en sjokolade og litt schprudel. Alt i alt synes jeg boksen fungerer veldig greit. I tillegg må det vel være praktisk for kabinbesetningen å kunne dele ut en boks. Og deretter hente inn en boks. Dette er jo da gitt at folk ikke er apekatter, men spiser og pakker ned igjen på en skikkelig måte.
Fikk lakseretten på PMO-OSL på fredag. Absolutt spiselig og en kombinasjon med mange smaker. Fikk også Ringi Rabarbra.
Spiste denne selv DUS - OSL, og synes den var helt OK. Og jeg er ingen ihuga fan av rå laks i utgangspunktet.
...... de "grove" rundstykkene er like fine som de "fine", de grove er bare tilsatt farge i deigen .... Og vi lar oss lure, jeg har i alle år trodd at jeg valgte sunnere ...