Betaling er trukket fra Amex - har til og med fått EB-poeng. Hotellet skal ha 70 % av summen hvis jeg avbestiller før frist, og 100 % etter. Det som hindrer meg fra tur til Zanzibar nå er innvilget visum og eventuelle krumspring fra KQ.
Booket nylig et opphold på et hotell med VIP-access. Fordelen var en €38 credit på mat og drikke under oppholdet. Jeg brukte en 9% kupong som jeg fikk fra en kampanje hos McDonalds. Resultatet var at matkupongen, Trumf OG stempel hos Hotels Rewards uteble. Trumf var jeg innforstått med, da kampanjen hos McDonalds hadde en egen "landing site". Det hører med til historien at Hotels.com kompenserte meg med en €38 kupong på fremtidig opphold. Jeg fikk også oppgradering og en flaske bobler på hotellet, så helt bekmørkt var det ikke. Men eksterne kuponger kommer jeg ikke til å bruke igjen.
Har noen erfaring med å redde utløpte bonusnetter? Samboer sine utløpte tydligvis i desember, for vi hadde ingen overnatting på hennes konto i fjor. Selvfølgelig ingen varsel på epost om at de kom til å utløpe.. vi hadde en booking i august men den ble kansellert på grunn av endrede planer og da tenkte vi ikke på å sjekke om vi risikerte utløp. Og i min idioti så skulle en av nettene på flyplasshotell i oktober ha vært på hennes konto, men den sto på min. Ergelig! Hvis jeg forstod den indiske kundebehandleren rett på chat så var det 6 netter vi mistet. Usikker på om det var 6 stempler eller 6 frie netter/bonusnetter, men ergelig er det okke som.
Ikke direkte erfaring med det samme. Men all annen kontakt med hotels.com har vist at de er ekstremt firkantet. Litt sånn "regler er regler" Jeg er forsåvidt generelt fornøyd med dem selv, men kan dessverre ikke sende over ekstremt mye optimisme for at dette løser seg. Man må jo bare sende over en begrunnelse, peke på at du selv også bor hos dem, og belastet feil konto osv - og håpe på godt vær.
Nå tar jeg det fra husken, men de utløper vel vel 12 måneder uten aktivitet. Hver gang du mottar et stempel på kontoen din forlenges gyldigheten med 12 mnd.
Det er 12 måneder etter siste aktivitet ja, du ser det på websidene. Det kommer ingen varsel. Jeg har også brukt hostel i vietnam-trikset for å forlenge statusen en gang
Takk for svar! Har aldri lagt merke til dette før, og jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvordan jeg ser det. Er det denne datoen?