Erfaringer med Hotels.com Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av GinTonic, 19. okt 2014.

  1. Duxton

    Duxton EBG - SIXT Diamond

    Innlegg:
    202
    Likes mottatt:
    204
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som vet om måter man kan skaffe seg stempler som teller mot Gull status hos Hotels.com? Uten at man har overnattinger
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,600
    Likes mottatt:
    63,598
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg klarte en gang å forlenge varigheten på en reward natt ved å booke overnatting på et hostel i Vietnam (eller noe sånt) for rundt en 50lapp. Ble registrert som en overnatting. Men det er en del år siden nå.
     
  3. Duxton

    Duxton EBG - SIXT Diamond

    Innlegg:
    202
    Likes mottatt:
    204
    Bonuspoeng:
    43
    Du betalte, men sov der aldri?
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,600
    Likes mottatt:
    63,598
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Var trygt hjemme i Norge
     
    Duxton liker dette
  5. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,923
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan finne senger på hostell til 20kr natten. og lage enkeltbookinger. hostellet tar nok bare pengene og du får erfaringsmessig overnatningen registert.
     
    tobeornot999, Staralliance and Duxton like this.
  6. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    446
    Likes mottatt:
    807
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har akkurat gjort det på The Arrivals Capsule i Ho Chi Minh City til 100 kr og fikk gratisnatt.
     
    Chrisljo liker dette
  7. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,688
    Likes mottatt:
    4,098
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet om det er mulig å legge til bonusovernattinger på en eksisterende booking? Kommer til å tjene opp fem bonusnetter ila de neste månedene, og har en reservasjon på fem netter i desember som jeg har valgt å betale på hotellet. Kan selvfølgelig avbestille og bestille på nytt, men er redd for at prisen går opp nært avreise, og at vinningen da går opp i spinningen.
     
  8. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    341
    Likes mottatt:
    317
    Bonuspoeng:
    63
    Har straks opptjent Reward-natt nr. 2, men de har ca 500,- differanse i verdi. Noen som vet om man kan velge hvilken man vil bruke ved booking eller blir det den som er eldst?
     
  9. oslo.to.unknown

    oslo.to.unknown Aktivt Medlem

    Innlegg:
    347
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Du kan velge
     
    tombom liker dette
  10. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,541
    Likes mottatt:
    4,081
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom man endrer et opphold (datoer), mister man da helle ViaTrumf man fikk eller blir Trumf'en bare justert?
    Jeg kunne selvsagt bare bestille på nytt, men jeg ønsker å beholde flash sale Trumf'en på 10,9%

    Dessuten en erfaring: Jeg måte nylig kansellere en forhåndsbetalt bestilling (innenfor avbestillingsfristen): Bonusnettene kom opp så å si umiddelbart igjen og pengene var tilbake på Amex etter mindre enn to virkedager.
     
  11. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,688
    Likes mottatt:
    4,098
    Bonuspoeng:
    113
    Står ii t/c hos Viatrumf for Hotels.com:
    Endring av booking via telefon vil føre til at bookingen din blir slettet fra ViaTrumf. Ombookingen må gjennomføres gjennom ViaTrumf.no for at bookingen skal bli registrert med Trumf-bonus.
     
    themichael liker dette

Del denne siden