Erfaringer med Hotels.com Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av GinTonic, 19. okt 2014.

  1. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Med 100% like vilkår osv. Lettere å bare booke direkte på den andre siden da, i hvert fall når det er en stor og anerkjent en.
     
  2. knuttysnes

    knuttysnes Sunnmøring

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Har gode erfaringer med Hotels.com og reward. Alltid fått fine rom også.
     
    Fnate liker dette
  3. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Har noen erfaring med hvor lang tid Hotels.com bruker på å refundere for avbestillinger? Vet at det selv refunderer innen 24 timer, men opp til tre uker for banken hørtes lenge ut.

     
  4. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Når du tar i betraktning at Hotels.com gir deg hver 10ende natt gratis, samtidig som de ofte vinner prissammenligninger mot
    andre bookingsider, så er vanskelig å finne bedre alternativer.
     
    Last edited by a moderator: 05. juni 2015
    bor_i_en_koffert, Fnate and GinTonic like this.
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    I tilegg var det en offesiell person fra Kickback her som sa du kunne tjene både 7% kick-back og Welcome Rewards. Finnes mange ulike kick-back muligheter, men usikker på om andre kan kombineres med Welcome rewards. Kombinasjonen gir deg jo tilsammen 17% tilbake.
     
  6. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Kan bekrefta at både Welcome Rewards og KickBack fungerer, som då i praksis gjer deg 17% rabatt. Hvis du då i tillegg betaler med SAS AmEx med 20% EB-opptjening så byrjar det etter kvart å bli fin verdi :)

    Eg har gått frå å tidlegare alltid samla opp hotellpoeng til å nytta meg av denne metoden, med mindre hotellkjeden kjører spesielle kampanjar.
     
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  8. Jonbertel

    Jonbertel Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Bare for å pirke litt så er ikke en gratisnatt etter ti netter det samme som 10% rabatt. Etter den ellevte (inkludert bonusnatten) har man ti netter som opptjente poeng, og man har såldes 10% rabatt av ti av de elleve nettene. Dette innbærer en reell rabatt på 9,1% (avrundet til nærmeste desimal). Jeg er vanligvis ikke så kranglete som dette, men ettersom det er sent på natta, og det er nettopp netter vi diskuterer syns jeg det er greit om kalkulatoren ligger framme men vi funderer over gode tilbud.
     
    Scanflyer and Fnate like this.
  9. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Stadig gode tilbud fra hotels. com.
    De har blitt enda bedre i pris sjekken også, og med bonusnetter er det vanskelig å komme utenom..
     
    Last edited by a moderator: 05. juni 2015
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    I de siste mailene mine fra Hotell.com, eller hotels.com som det nå heter her i bygda, står det "Hotels.com Rewards Gold" og et medlemsnummer.

    Men det er umulig å finne ut av hva dette betyr med Norsk IP. Man blir bare kastet tilbake til en Norsk side med teksten "tilbudet du søkte etter er utløpt".

    Noen som aner hva dette er?
     
  11. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    De har sølv -og gullstatus, avhengig av hvor mange netter du har booket, tror gull er 30+ eller deromkring. Etter hva jeg kunne se, når jeg sjekket det for en stund siden, så var det få reelle fordeler og mest svada. Det ligger vel egentlig i sakens natur, de operer jo på kryss av alle hotellkjeder og kan neppe å lage et system med fordeler innbakt i produktet som sådan. Det blir mest prioriteringer i forhold til kundebehandling, epost om forskjellige tilbud dagen før alle andre, "Hemmelige" priser etc. Med andre ord infantile greiet som bare er irriterende.

    Tror de har hatt det der en stund, men ikke rullet det ut i Norge.
     
    Fnate liker dette
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Mange tror det er IPen som bestemmer - noen ganger er det instillingene i nettleseren også ;) Forsøk linken med et "anonymt vindu" der du ikke har cookies o.l. satt og se om det hjelper. Evt. bytt land til USA først og gå deretter inn på tilbudet
     
    Fnate liker dette
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Filler'n... Jeg som håpet at himmelens hærskare skulle stå og spille på basuner når jeg ankom hotellene.
     
    Brunello liker dette
  14. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Tror det er Club Carlson?
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nope. Der er det Carlson På Taket som flyr Conciergemedlemmene opp til rommet.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    tommy777, Baldrick, GinTonic and 2 others like this.
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Nettopp booket natt nummer 10 med min Hotels.com-konto. Sabla bra pris på Hotel Continental i Oslo i helgen, dog uten frokost. Men det skal jeg greie meg uten.

    Ender opp med en snittpris på ca 1200 NOK, som kommer godt med på neste hotellovernatting!
     
    kiev and Fnate like this.
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Min siste erfaring er at jeg sjekket opp "mine bestillinger" og jeg har 52 netter booket innen utgangen av Oktober. Gruppebookiner er faktisk undervurdert.
     
    kiev liker dette
  18. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Vær oppmerksom folkens, min hotels.com konto er blitt forsøkt kapret, eller noe slikt.

    Mailadresse er endret og passord byttet. Heldigvis ikke store verdier i form av rewardnights utestående.
    Fikk meget god hjelp av kundesenteret og de har foreløpig kontroll over kontoen. Så skulle de se om de kunne finne ut hva som er hendt. Fikk Mail tirsdag om endring av mailadresse, men det selvfølgelig på en Mail som ikke er med i lomma (mobilen)

    Nå er i allefall alle parametre skiftet på andre og mer verdifulle kontoer.
     
    Fnate liker dette
  19. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Gladmelding følger:
    Det tok sine tre uker å rydde opp i denne saken. Men en ting skal hotels.com ha. De ryddet opp, forklarte hva som var skjedd og honorerte meg med 1000,- nok i hotels.com credit som plaster på såret :)
     
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Opptjener man rewards om man bruker reward?
    Har et par meter til gode men med tildels sterk bonusfeber frister det mest å få flere poeng for hver natt :)
     

Del denne siden