Hotell: Radisson Blu Bratislava Min status: Gold Rom booket: Standard rom (2for1 Weekend Extension) Oppgradert: Ja, til businessclass rom i øverste etage med stor balkong. Andre fordeler: Fikk ikke frokost, fikk frukt/vann og kort. OK 4 stjerners midt i sentrum av gamle byen.
Nr. 7: Få Elite-status raskere - Overnattinger med poeng + kontanter og bonusovernattinger er gjeldende for å oppnå Elite-status. https://www.clubcarlson.com/fgp/memberbenefits/home.do
Hotell: Radisson Blu Edwardian, Kenilworth , London Min status: Gold Rom booket: Standard rom (Points + Cash) Oppgradert: Nei, Elite upgrade ikke tilgjengelig fikk jeg beskjed om. Betalt upgrade til 40GBP pr natt derimot av ikke noe problem. Noe vi endte opp med å gjøre. Standard rommene her kan være ganske små. Andre fordeler: Fikk frukt og kort. 2 flasker vann pr dag. Vi bodder her 5 netter. Stille og rolig hotell med en grei lokasjon 2 minutter gange fra Tottenham court road underground, og slutten av Oxford street. Et av våre faste london hoteller. Bare hatt frokost som room service her, og da har det vært bra. Ellers går vi ut å spiser. Gratis internett som holder seg på ca 10-15 Mbit. Trivelig betjening. Greie delux rom (Liker rom 416 best).
Kan skyte inn i diskusjonen, jeg har hatt ganske mange opphold på Scandinavia det siste året, og har som Consierge utelukkende blitt oppgradert til minimum businessrom høyt oppe med flotte utsikter. Regner med at mye er opp pusset i nyere tid, da endel ting oppleves som ganske mer moderne enn hos Plaza. Enkle ting som at det faktisk finnes bra med stikk kontakter på rommet, (business rommet jeg har denne uken på Plaza nå er kjemisk renset for dette unntatt på pulten) og at jeg slipper dusje i badekaret er også +. Når det gjelder ting som utsikt, skybar, basseng etc så synes jeg dette også er minst like bra / bedre på Scandinavia selv om man ikke har fullt samme høydemeter. Her er fra Scandinavia sist uke: Utsikt fra rom Badebasseng Rom uken før, med utsikt en annen vei
Trenger hjelp her, skal jeg velge Radisson Blu Atlantic Hotel eller Park Inn By Radisson Stavanger ? Lokasjonen er jo bedre på Radisson men virker som det er gansk slit? Prisen er 10 000 poeng + 447 nok for Park inn mens Radisson er 15 000 poeng + 639 nok
Hadde nok gått for Park Inn ja. Atlantic er som du nevner ganske slitt hvis det ikke er pusset opp for kort tid siden.
Jeg har også bodd på Scandinavia 2-3 ganger det siste året og det er relativt ujevnt hva de leverer. Jeg har aldri fått noe som helst recogniotion som Concierge og de siste tre gangene, fikk jeg gamle drittrom der tapeten flasset av veggene to ganger mens jeg fikk en av de nye businessrommene under ett av oppholdene. Så det kommer nok an på formen til folket på jobb og tilgjengelighet
Bare ikke forvent noe fra Park Inn heller.. i følge lokale kilder så er hotellet nær konkurs. Vi fikk ingen oppgradering og de hadde bare et minimum av betjening til stede. Frokosten var noe av det ynkeligste jeg har sett på et hotell i den familien.
Radisson Blu Værnes Gull Booket billigste, fikk Business nr 501 som jeg ba om perks: Gratis oppredning for to barn - velkomstgave og kort
Da har det endret seg siden sist jeg var der. Mange hoteller i Stavanger som sliter om dagen dessverre selvom det har gjort underverker for prisene
Hotell: Radisson Blu Sky, Tallinn Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Ja, til business class Andre fordeler: Fruktfat på rommet Bestilte 2 for 1 fikk et stort rom i øverste etasje med utsikt over hele byen
Ok, tydelig at det er ymse erfaringer her ja. Får se hva vi ender opp med... Mulig jeg "safer" med gode gamle Plaza.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, Oslo Min status: Gold Elite Rom booket: Standard (billig club Carlson salg) Oppgradert: Ja, til business class i 18.etg med utsikt mot fjorden Andre fordeler: ikke annet enn en meget hyggelig velkomst
Hotell: Park Inn, Stavanger Min status: Gold Elite Rom booket: Standard dobbeltrom, CC poeng og penger Oppgradert: Ja, til minisuite (Lady Hamilton), 7 etg. i den originale KNA delen Andre fordeler: Ingen. Andre kommentarer: Gode senger, forøvrig antikt møblert med lav komfort. God plass, enormt bad med gullfarget armatur. Veldig hyggelig resepsjonist ved ankomst. Lite inspirerende fellesområder. Generelt akseptabelt hotell i forhold til pris for en natt eller to, men ikke noe drømmested for en romantisk ferie.
Hotell: Radisson Blu Ålborg Min status: Gold Elite * 2 Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ingen velkomstgave I løpet av den tiden fruen og jeg har vært Gold Elite i CC, så har vi opplevd 1 gang at vi har fått velkomstgave og et brev med unnskyldning for at vi ikke kunne bli oppgradert pga fullt belegg. Det var på Radisson OSL. Ellers, i Frankfurt, Trondheim, London, Dublin, Ålborg så har vi ikke fått oppgradering, ingen beklagelse, ingen velkomstgave. I det hele tatt virker det ikke som at skrankepersonalet skjønner noe av det. Dette var spesielt latterlig i Ålborg, ettersom det stod en svær reklameplakat for CC ved resepsjonen, hvor det stod i klartekst både oppgradering og velkomstgave. Fikk imidlertid ettergitt parkeringsgebyr da jeg påpekte at vi ikke hadde fått noe igjen for våre gullstatuser og i tillegg hadde delt parkeringsplass med 5 tråsykler (vi kjørte motorsykkel). Nuvel, hotellet som sådan bar preg av alder, dog i relativt god stand. Den største ulempen var at dette hotellet, som de aller fleste av alder i norden ikke har klimaanlegg, noe som merktes godt da det var +26 til langt på kvelden.