Hotell: Radisson Hotel Narita Min status: Gold Rom booket: Standard room (betalt med poeng) Oppgradert: Ja, oppgradert til Business Twin Room i 10. etg. Andre fordeler: 2 esker med sjokolade Oliven/nøtter 2 kuponger for drinker i baren 4 flasker vann Annet: 2 (!) personlige hilsner på rommet, en av dem var et håndskrevet kort fra General Manager. Ellers var dette kanskje den beste velkomsten jeg har fått på noe Radisson-hotell. Consierge fulgte oss opp på rommet med bagasjen, og ga oss en gjennomgang av nødutanger, rommets fasiliteter osv på perfekt engelsk (svært uvanlig i Japan). Strøkent rom og hotell forøvrig. Hotellet har forøvrig Shuttle-buss til Narita Airport hele dagen.
Hotell: Radisson Blu Resort Gran Canaria Min status: Silver Rom booket: 1 bedroom superior suite Oppgradert: Ja, til 2 bedroom suite. Andre fordeler: Gratis transfer til flyplass Prisforskjell på 1 bedroom superior suite vs 2 bedroom suite er på ca 1500,- pr døgn når to voksne og to små barn bor på rommet. Vi bodde på hotellet i 14 dager, så dette var en oppgradering vi satte stor pris på.
Hotell: Radisson blu Værnes Min status: Gold Rom booket: standard Points+cash Oppgradert: business 551. Andre fordeler: velkomstbrev med sjokolade og nøtter
Hotell: art'otel Berlin Ku'damm Min status: Silver Rom booket: Standard med frokost Oppgradert: tja, fikk digert rom med dobbelseng Andre fordeler: Vannkoker og kaffe/te (tror alle rom har det) og veldig mange stikkontaker Skrivebord, to stoler og en sofa bak fotografen.
Hotell: Radisson Blu Plaza Bangkok Min status: Gold Rom booket: Standard rom for poeng Oppgradert: Til businessrom Andre fordeler: velkomstbrev med stort fruktfat, som dessverre inneholdt noe halvråtten frukt. Det var ikke måte på hva godt de kunne gjøre for meg da jeg ankom. Det ble nesten litt i overkant med service. Bestilte car service fra hotellet til flyplassen, en Toyota Camry. Da jeg kom ut ventet en BMW 7-serie på meg, sammen med en haug av beklagelser for at de ikke hadde min ønskede biltype tilgjengelig
Hotell: Radisson Blu Gardermoen Min status: Gold Rom booket: Standard, tror jeg Oppgradert: Business Andre fordeler: Late check out Ankom hotellet kl 0330 etter festing i Jessheim-området. Hadde ikke booket på forhånd Det eneste jeg ønsket var en seng å sove i, full som jeg var. Fikk businessrom i 6. etasje med utsikt mot pir syd, og late check out til kl 15. Tror jeg betalte for et standardrom, så jeg ble vel oppgradert.
Hotell: Radisson Blu Zürich Airport Min status: Gold (juks) Rom booket: Standard Oppgradert: Business Andre fordeler: Flaske vatn og eit med frukt og søtsaker på bordet. Gratis minibar med unntak av alkoholholdig drikke. Fikk akkurat med meg slutten på ei forestilling med turning inne i "glassboksen" i resepsjonen når eg ankom.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business - 21 etg Perks: Toppetasje - to flasker Bonaqua Hadde opprinnelig booket Plaza, men så i dag morrest at hotellet var utsolgt og det hadde betydd liten eller ingen sjangse for oppgradering. Kansellerte og booket derfor Scandinavia som hadde ledige business rom. Meget bra mottakelse. Det er tydelig at 90% er statusløse turister for tiden. pris 300 kr mindre enn plaza.. Noe lengre å gå, men det har jeg jammen godt av.
Hotell: Radisson Blu Plaza Min status: Gold Rom booket: Standard, billigste web-fare på clubcarlson.com Oppgradert: Business - 28. etg Andre fordeler: velkomstgave, håndskrevet kort, sen utsjekk kl 15 avreisedag
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Til business (eller suite?) - på hjørnet i sjette. Andre fordeler: Sein utsjekk, låst minibar, men kaldt vatn i kranen på badet om ein let det renne ei stund.
Hvis du har fått Suite så står det utenfor døren (hvert fall gjort det alle gangene jeg har hatt vanlig Suite der). Får du Junior Suite står det ikke noen utenfor døren, heller ikke hvis du får en av Eksklusiv Suitene.
Har samme erfaring, mye turister fra asia etc som kommer & går over natten. Har bodd der fordelt på 5 opphold på 2 til 5 dager i det siste, og alltid blitt oppgradert til topp etasjene, med flott utsikt. Her fra mitt vindu under denne ukas opphold
Hotell: Radisson Blu Lietua, Vilnius Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nei - fikk beskjed om at hotellet var fullt - fikk et rom høyt oppe da Andre fordeler: personlig brev, en flaske øl og en pose peanøtter w
Hotell: Radisson Blu Hotel Gdansk Min status: Concierge Rom booket: Business Class Oppgradert: One bedroom suite (med utsikt mot gågaten), selv om hotellet var fullt Andre fordeler: Sen utsjekk til kl. 16:00, nøtter / chips og noe ekstra vann Mitt andre opphold på dette hotellet, og igjen oppgradert til "one bedroom suite". Forrige gang hadde jeg booket tre rom (kompistur) i laveste kategori og benyttet i tillegg "best rate guarantee". Også den gangen uoppfordret oppgradering til samme type suite for alle tre rom. Godt fornøyd med hvordan de behandler concierge-medlemmene på dette hotellet.
Hotell: Radisson Blu Park Lysaker Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Business Andre fordeler: Nei Hotellet bar preg på at det er under oppussing.
Hotell: Radisson Blu Kiev,Ukraina (Yaroslav. st) Min status: Concierge Rom booket: Standard Oppgradert: Junior Suite i toppetasje. Andre fordeler: Ingen velkomst. Hyggelige folk i resepsjonen, ellers mange sure ansikter, særlig sikkerhetsmannen utenfor hovedinngangen.
Jeg fikk nylig tilsvarende behandling som deg. Virker som dette er noe de bruker å gjøre. Ganske rimelig hotell og sammenlignet med Hilton Narita. Anbefales!