Hadde en rimelig skuffende frokost på Radisson Nydalen her for et par helger siden. Men for å starte med det positive, 2for1 gullfordel, 1100kr for helgen, oppgradert til biz rom. Gode greier.. men frokost søndag ble vi servert dette motbydelige "bacon" Fruen var borte og ordnet biffen for meg, og kom tilbake noe forfjamset.. og forteller om opplevelsen i kokkebua: Hun: Har dere bacon? "Kokk": ja (hvorpå han bare ble stående og glo) Hun: hadde det vært mulig å få litt bacon da? "Kokk": ja, men da må jeg lage Hun: det hadde vært fint Og så kom dette på bordet.. Jeg var på vei i resepsjonen når jeg så det, men fruen liker ikke oppstyr... så det får bli med sutring på nett
Hotell: Radisson Royal Garden, Trondheim Min status: Gold. Rom booket: Standard gjennom hotellets hjemmeside. Oppgradert: Til business rom med utsikt over Nidelven. Andre fordeler: Nei
Er det noen som har merket noe til at man ikke får ekstra poeng for "work hard play hard"-kampanjen? Jeg fikk de første ukene i august, men nå i september har jeg plutselig ikke fått de forventede ekstra poengene selv om jeg ikke er i nærheten av "maksimalt 50.000 ekstra poeng for kampanjen" - eller teller de inn alle ekstra poeng som 75% Concierge bonus etc..?
Jeg er relativt ny CC poengsanker, men nå som jobben har inngått avtale med Radisson Blu og Park Inn i Oslo tenkte jeg at jeg skulle gjøre et forsøk på å oppnå status hos i allefall én hotellkjede. Hvor lang tid tar det som regel før poengene blir registrert? Jeg hadde et opphold på tre netter forrige uke og kontoen min står fortsatt i 0.
Ettersom jeg bor på Park Inn Oslo hver eneste uke har jeg ganske mange datapunkter for det hotellet. Hvis jeg sjekker ut fredag morgen pleier poengene å være inne omkring torsdag formiddag etterfølgende uke, men det hender det drøyer til lørdagen. Carlson selv sier 7-10 dager før du bør etterlyse poengene. Jeg har for øvrig aldri behøvd å etterlyse poeng fra Park Inn Oslo.
Hotell: Park Inn København Min status: Gold. Rom booket: Tilbudskode gjennom påmeldt arrangement 695DKK, standard rom Oppgradert: Til business rom Andre fordeler: Kald drikke fra resepsjonen ved ankomst
Hotell: Radisson Blu Plaza Min status: Gold. Rom booket: Standard Oppgradert: Business rom, 27etg. Andre fordeler: Fruktfat og velkomstbrev.
Hotell:Radisson Blu Aleksanteri Min status: Gold Rom booket: To for one night Oppgradert: større rom Andre fordeler: sjokolade, vannflaske og velkomstbrev Dette var toppen tilbud, pris for to netter med frukost € 104.
Hotell:Radisson Blu Riverfront Gøteborg Min status: Gold Rom booket: To for en natt Oppgradert: nei, men beste rom i kategorien i følge resepsjon.. Andre fordeler: sjokolade, vannflaske og velkomstbrev
Hotell: Radisson Blu OSL Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Nei (?!! That's a first this year!?) Andre fordeler: Fruktfat, vannflaske, velkomstbrev og eit alle tiders velkommen-tilbake-Stuttfeiten-smil. Alltid trivelig å sjekke inn på dette hotellet Edit: Ok, no forstår eg. Er ikkje rart det var langt mellom oppgraderingane; rimelig fullt i resepsjonen når eg kom tilbake frå pizzakantina i ankomsthallen. Nesten som køen i sikkerhetskontrollen av og til, eller sjå for dykk køen dersom nokon hadde delt ut noko gratis på Skansekaia i Ålebyen ein lørdag føremiddag. Glad eg var tidleg ute (eller inne) og ikkje må sove i heisa.
Hotell: Radisson Blu Aqua Chicago Min status: CC Concierge Elite Rom booket: Guest Room Park view, 2 netter til 231 bøkks/natt. Oppgradert: Hell yeah!! 2-3 kategorier til Park Suite i 16 etasje som var helt konge. Ca. 50 kvadrat med balkong. FLott utsikt til Millenium Park og sjøgløtt til Lake Michigan. Andre fordeler: Velkomstbrev som det var skikkelig personlig svung på. Egen ipad til fri disposisjon på rommet. Amerikanerne kan virkelig dette med Customer Recognition! Flott hotell med rom i de første 18 etasjene av bygningen. Ganske nytt og fresht. Svømmebasseng (innendørs og utendørs) og treningsstudio. Flott beliggenhet og et godt valg i Chicago, spesielt hvis du har CC status. Les mer fra turen min til Chicago her https://insideflyer.no/forums/threads/ct-til-chicago-men-egentlig-kunne-jeg-reist-hvorsomhelst.6336/
19 Britiske for en kopp kaffe og litt toast, enig med den. Bodde på et av Radisson sine ved Tottenham court Road, her kunne baconet svømme i sitt eget fett.
Hotell: Radisson Royal Garden, Trondheim Min status: Gold Rom booket: billigste standard via app Oppgradert: Til business rom med utsikt over Nidelven. Andre fordeler: velkomstkort, liten pose med noen cookies og en flaske bonaqua
Hotell: Radisson Blu Cardiff Min status: Gold Rom booket: Standard Oppgradert: Til business rom øverst Andre fordeler: Vann og sjokolade, samt tilgang til deres fabelaktige business lounge som er en egen bar ved resepsjonen med fritt valg av øl/vin og diverse snacks. Dette får Gold tilgang til uansett romtype, ellers kun Business class. Perfekt etter endt arbeidsdag og åpningstidene er mye bedre enn Hilton loungen sin happy hour.
Hotell: Radisson Blu Plaza Resort Phuket Panwa Beach Min status: Gold Rom booket: Standard med poeng Nettside booket: Club Carlsson Oppgradert: Ja, til junior suite Andre fordeler: Fruktfat Fikk halv pris på frokost, men de rotet noe fryktelig da vi hadde også et betalt rom for to personer, men kun én person bodde der. Men ved innsjekk fikk vi avtalt at to voksne kunne spise frokost på det rommet. Dette fikk tydeligvis de i frokostsalen ikke med seg, så vi måtte krangle med de de neste 3-4 dagene. Men det ordnet seg da tilslutt og hotellet lå flott til med to flotte bassengområder og egen strand. Ikke mye i nærheten, så her kommer man for å slappe av.
Hotell : Radisson Blu Hotel Tromsø Min status ; Gold Rom booket: 2 stk. standardrom,booket på 2for1 Oppgradert : ja -til business Andre fordeler: liten håndskrevet velkomsthilsen samt to flasker vann på begge rom.
Hotell: Radisson Plaza, Oslo Status: Gull Oppgradering: Ja Bestilt billigste rom via en utenlandsk bookingside .. damen ville også oppgradere på en "gammel" EBG profil som lå inne ..
Hotell: Country inn&suites by Carlson O'hare Booket: King Status: Gold Oppgradert: Ja til suite. Andre fordeler: 2 flasker vann Bestilt for poeng, måtte overnatte pga lang transfer. Dårlig hotell med lav standard. Den inkluderte frokosten var av lav standard.
Hotell: Radisson hotel Toronto East Booket: King Status: Gold Oppgradert: Ja til suite. Andre fordeler: 2 flasker vann og gratis parkering. Helt ok hotell. Noe usentralt i forhold til byen.