Hotell: Radisson hotell whittier Los Angeles Booket: King Status: Gold Oppgradert: Ja til buisness Andre fordeler: 2 flasker vann og gratis parkering. Usentralt, men ganske rolig strøk. Booket med poeng.
Hotell: Radisson Hotel Los Angeles midtown Booket: King Status: Gold Oppgradert: Nei Andre fordeler: 2 flasker vann og gratis parkering. Booket med poeng. Svært hyggelig og god restaurant i hotellet
Hotell: Radisson Edwardian Kenilworth Booket: Standard Status: Gold Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ingen merkbare Tror egentlig Edwardian-hotellene til Radisson i London ikke gir noe særlig fordeler av å være gold utover litt billigere mat og drikke i restauranten?
Har samme erfaring, aldri fått en oppgradering på et Edwardian hotell. Da både som concierge og Gold.
Hotell: Radisson Blu Hotel, Oslo Alna Booket: Weekend extend 4for2 Status: Gold Oppgradert: Først til business class, og etter en kveld med defekt TV, til junior suite. Andre fordeler: Refundert en del av parkeringsavgiften pga div problemer som hotellet behandlet bra. Greit hotell om man ikke krever å bo i sentrum. 5 minutters gåtur til t-bane.
Hotell: Radisson Blu Værnes Booket: Standard Status: Gold Oppgradert: Business 301 Andre fordeler: Velkomstgave i form av sukkertøy, sen utsjekk
Til CC-veteranene her: hvor god value er kjøp av Gold Points? Fikk nettopp mail om 75% bonus ved kjøp av poeng ($7 pr 1000p).
Hotell: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallin Booket: kombo cash + points, billigste rom Status: Silver Elite (man detter og detter i status... ) Oppgradert: Nope Annet: Fraråder å bruke dette hotellet, dårlig service fra ankomst til jeg endelig kunne forflytte meg til et annet hotell. Overpriset drikke og mat og delvis slett renhold. Kaldt som faen på rommet selv om jeg skrudde termostaten på fullt, rett og slett en skikkelig nedtur.
Hotell: Radisson Blu Sky Hotel, Tallin Booket: også her billigste rom ved bruk av kombo cash + points Status: Silver Elite Oppgradert: ja, til Business rom Annet: 2 flasker vann + noen cookies & velkomsthilsen. Generelt sett veldig fornøyd med hotellet, fine rom og god service
Jeg skal bo hos Raddis Blu Edwardian på LHR i morgen....for poeng. Er CCG, så jeg har store forventninger. /koffert
Hotell: Radisson Blu Tromsø Booket: Standard Status: Gold Oppgradert: Junior Suite? Stort rom med sittegruppe, 2 tv'er , egen terrasse og utsikt Andre fordeler: Velkomstgave i form av hotellets egen eske med sjokolade og velkomstbrev.
Hotell: Radisson Blu Tromsø Booket: Standard Status: Gold Oppgradert: Buissness Room, Hjørnerom med utsikt Andre fordeler: Velkomstgave i form av hotellets egen eske med sjokolade og velkomstbrev.
Skal be om statusmatch fra EBG til CCG nå for første gang- men bør jeg vente til januar før jeg får min gullstatus? Mener jeg har lest at CC sine statuser følger kalenderåret? Eller varer det ut neste år hvis jeg får innvilget gull nå i høst?
Jeg matched nettopp EBD, og fikk status til januar 2018. En kjenning (@Ursa ) matchet i august, og fikk status til januar 2017... Du bør forøvrig gjøre det nå for også å få matchet til Nordic Choice Gold, de har en kampanje som du finner mer om på tråden om Nordic Choice
Hotell: Radisson Blu Alna Booket: 2for1 Status: Concierge Oppgradert: De påsto at jeg ble oppgradert, titta på rommet, så gikk jeg ned til resepsjonen og ba de gjøre det bedre, fikk da Business class. Stort rom med sofagruppe, gulv til tak vindu i store deler av rommet og utsikt. Andre fordeler: Bra frokost. Ingen velkomstgave i form av noen ting! De fylt ikke engang opp etter at kaffekapsler er oppbrukt! Veldig sen utsjekking, sjekket ut kl. 1800.
@yukho og alle andre; har de fått med dykk kampanjen "Decisions, Decisions"? yukho har vel her ein alle tiders sjanse til å setje ny verdensrekord i antal CC-overnattingar i løpet av ein månad? Eg fekk den opp i appen i dag. https://www.clubcarlson.com/secure/offers/12239083?int_cid=promotions:featured:yourchoice