Hotell: Radisson Blu Beke Budapest Status: Concierge Rom booket: Standard, Award Nettside booket: Radisson Blu Oppgradert: Ja til Presidential Suite (ca 150 kvm) Annet: Ekstremt god service, skikkelig treat
Hotell: Radisson Suites Buena Park (California ved Disneyland) Min status: Gull Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, men det var fremdeles elendig Andre fordeler: Nei Review: https://www.tripadvisor.com/ShowUse...k-Buena_Park_California.html#CHECK_RATES_CONT
Hotell: Radisson Blu OSL (november 2016) Min status: Gull Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, til et digert rom med stue. Helt meningsløst, da vi bare skulle være der 5-6 timer. Andre fordeler: Frukt. Annet: På et flyplasshotell med EN overnatting, ønsker jeg meg bare en (halv) flaske rødvin. Ikke en diger stue. Hotell: Radisson LHR (Oktober 2016) Min status: Gull Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei. Andre fordeler: Nei
Hotell: Radisson royal blu, Bryggen. Bergen Min status: Red... no status ! Rom booket: Standard Oppgradert: Nei Andre fordeler: Nei
På LHR har jeg blitt oppgradert til superior, som er veldig likt vanlig rom. Kan det tenkes at du fikk det?
Hotell:Radisson blue Royal Helsinki Min status:ccgold Room booket:2for1 Oppgradert:til businessrom Andre fordeler:alr som inngår i businessrom, gratis frukost i restaurangen eller levert til rommet, gratis filmer .
Minner om siste dag med Dream Deals - skal ikke kimse av 30% rabatt : http://dreamdeals.clubcarlson.com/en
Har ikkje fått med meg denne. Du har akkurat spart meg for 500 kr. Då blir det bobler i glaset i kveld likevel!
Hotell: Radisson Blu Odense Min status: Sølv Rom booket: Standard (med Black Friday-rabatt) Oppgradert: Nei. Andre fordeler: Nei (ikke bare dét: resepsjonisten ekspliserte at det overhodet ikke var noen fordeler med sølvkortet, hvilket jeg for så vidt kan være enig selv etter å ha sett på de fordelene man i teorien skal få). Ble imidlertid lovet EB-poeng.
Men du er EBD, kvifor har du ikkje CCG/CCC? Send ein epost til kontoret, så ordnar det seg? (Med eit lite forbehold: Scandipendler og svarte lister.) Stausmatch er gjort på eit blunk, eller har du fått dette tidlegare? Kjøp/statusmatch/salg av aksjar? Har du brune auger så ta av solbrillene.
Jeg statusmatchet meg til CCG for lenge siden, og ble for nesten like lenge siden relegert - så bare ussel sølv på meg. Ikke at jeg tror verken CCC eller CCG hadde hjulpet på det stusselige hotellet der...
Hotell: Radisson Blu Bodø Min status: Gull Rom booket: Billigste standard Oppgradert: Ja,til business class Andre fordeler: velkomstkort og ostefat
Hva er deres erfaring med online check inn hos Radisson blu kjedene? Mister man muligheten til oppgradering hvis man sjekker inn online på forhånd? Prøvde nå for lørdagens opphold i London på Radisson Blue Hampshire, og kunne velge både tidspunkt for innsjekk/utsjekk og hvilket rom jeg skulle ha
Hotell: Radisson Bodø Min status: Gull Rom booket: 2for1 rimeligste rom Oppgradert: Ja,til business class Andre fordeler: Noe sjokoladeaktig ventet på rommet
Park Inn Oslo Status: gull Booket billigste rom med medlemsrabatt (807kr) Oppgradert til stort rom med espressomaskin +++ sikkert et Business rom Fruktfat og håndskrevet personlig hilsen. Det er veldig lenge siden jeg har opplevd så hyggelig og serviceinnstilt personale i resepsjonen.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Min status: Gull Rom booket: 2for1 standard rom Oppgradert: Ja, til business class Bakdelar: Har ikkje cola i minibaren. Om nokon i resepsjonen les dette så ver så snill å send opp ein Zero, fort og gale.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Min status: Gull Rom booket: 2for1 standard rom Oppgradert: Ja, til business class,med sofagruppe og stol Andre fordeler : Velkomsthilsen,vann og noe godteri i pose