Hotell: Radisson Blu Scandinavia Min status: Gull Rom booket: 2for1 standard rom Oppgradert: Tja? Vet ikke helt. Ganske lite rom med et knøttlite bad. Men det er kaffemaskin på rommet, så da er det kanskje Business class-rom? Andre fordeler: Velkomsthilsen, vann og noen karameller. Sen utsjekk til 14.30 i morgen. Savner også Cola i minibaren, som forøvrig var veldig stusselig.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia Min status: Gull Rom booket: 2for1 standard rom Oppgradert: Ja, til eit lite rom som eg reknar med er business class, pga kaffemaskina. Andre fordelar : Velkomsthelsing, vatn og nokon karamellar.
Hotell: Park Inn Hamburg Nord Min status: Gull Rom booket: Standard rom Oppgradert: Veit ikkje heilt, det vart ikkje sagt noko om det. Andre fordelar : Drops på senga. Tilbod om frokost for €35. Park Inn er i alle fall konsistente, det skal dei ha! Edit: credit where credit is due. Kom tilbake frå byen og fann ein heil middag med frukt på rommet
Hotell: Radisson Blu Hotel Olümpia, Tallinn Min status: Gull Rom booket: Standard 2 for 1 Oppgradert: Ja, til superior i 20. Etasje, med fantastisk utsikt mot gamlebyen. Andre fordelar: Frokost, personleg velkomstbrev, 2 flasker vatten og små skåler med nøtter, kjeks og tørka frukt på rommet.
Sendte mail til Club Carlson og fikk følgende svar: "We match top level to Gold Elite and second level to Silver Elite. Our Concierge Elite level cannot be matched, it must be earned." Det vil vel si at Eurobonus Gold kun gir Silver Elite. Noen erfaringer med dette? Trodde Eurobonus Gold skulle gi Club Carlson Gold.
Virker jo som det er sånn i praksis, selv om de sier noe annet. EBG er jo second level. Prøver uansett, så får vi satse på at jeg ender opp med riktig
Kjapt spørsmål, finner ikke info om det på nettsidene. Hvis man booker 4 for 2(eller 2 for 1)-tilbudet, er det mulig å kansellere gratis? Evt. hvor tett opptil oppholdet? EDIT: Nvm, jeg er blind, sto jo med store grønne bokstaver. Lurer fortsatt på det andre spørsmålet riktignok!
Såvidt jeg vet er det vanlig avbestillingsregler som gjelder. På samme dag et tidspunkt mellom 12:00 og 18:00 avhengig av hotell. Noen hotell kvelden før. Sjekk når du bestiller, skal være en link til vilkår på siste siden før "bekreft".
Hotell: Radisson Blu Hell, Værnes Min status: Gold Elite Rom booket: Standard 1 Oppgradert: Ja, til Business Class. Andre fordelar: DN på døra på morgenen. Personleg velkomstbrev, skål med frukt og sjokolade på rommet.
Ser det er en haug med "Country Inns & Suites" i USA. Såvidt jeg har skjønt er det ikke mulig å benytte seg av 2for1 og 4for2 på disse hotellene, men de teller likevel mot status? Kan man forvente å bli oppgradert?
Hva med frokost? Ser ut som standardrom ikke har frokost, men alle andre rom har inkludert frokost der jeg skal (Kiev).