Hotell: Radisson Blu OSL Booket: Standard uten frokost Status: Gold Oppgradert: Ja, til business eller junior suite? Usikker Andre fordeler: Tidleg innsjekk (10:30) og sein utsjekk (18:00), fruktfat, vatn og kort på bordet. Ellers: Som nesten alltid eit trivelig opphald her (har hatt ein miss i år, ellers har det vore toppen). Søndagsfrokost med egg og sursild (+1, tommel opp). Tjuva med meg ein skopussesvamp i tilfelle dei ikkje har slikt i Berlin.
Ja, med business rom eller suite (oppgradert til) er frokost inkludert? Eg går alltid rett til frokost, handhelsar og presenterar meg med namn og romnr. og har alltid fått mat utan å bli fakturert. Er det ikkje slik? Eller er det kun pga dei brune augene mine? Eg dobbeltsjekka ein gong tidlegare i resepsjonen, og så sa resepsjonisten at jada, frokost er inkludert. Edit: Hmm , ser at reservasjonsmailen gav pris på 1135,- for members-only men eg betalte 1400 og litt til. Har dei flådd meg? Kvittering ligg i innsjekka bagasje. Må sjekke seinare om eg er fakturert for frokosten også. Det vil i tilfelle vere ein first.
Jeg får alltid vite at jeg får alle fordelene med Business/suite, men så lenge jeg har bestilt rom U/frokost så får jeg ikke det. "Det er kun concierge som får frokost inkl uansett"
Dobbeltsjekka no. Det var riktig pris, 1135 var ein annan dato. I riktig bestillingsbekreftelse var prisen 1405,- Men etter at eg fekk matcha meg til gullkort har eg alltid kjøpt billigaste rom (dog med mulighet for avbestilling) og så er det uten frokost for standard. Men eg har alltid gått frokost. Så også her i Berlin i kveld. Sjekka inn til standard rom, fekk vite at eg vart oppgradert til 6.etasje og rom med utsikt, og at dei klaska på frokost. Rommet var bestilt utan. Mulig eg har vore heldig? Som du seier er det kun CCC som får frokost "uansett", mulig det er dei brune augene mine som gjev meg frokost heile tida. Eller så er det fordi eg ser svolten ut og dei synest synd på meg. Men ingen frokost var lagt til på rekninga frå OSL i dag.
Ja ingenting er jo bedre enn det! Skal prøve meg på brune linser og dra inn magen på neste opphold, så får vi se om det hjelper
Hotell: Radisson Blu Royal Garden, Trondheim Status: Gold Rom booket: Standard Rom (billigste) Nettside booket: HRG (jobben's online reiseportal) Oppgradert: Ja, til junior Suite Jeg har veldig god erfaring med Royal Garden når det kommer til annerkjennelse av status og oppgradering. Bodde her for noen måneder siden og fikk også da oppgradering til jr. suite. Det er to romkategorier opp. På Plaza i Oslo er oppgradering til Business rom standarden, mens her virker det som om jr.suite er standarden. Veldig bra Dette skaper lojale kunder og selv om eventet jeg skal delta på i morgen avholdes på Scandic Nidelven, valgte jeg Radisson og det angrer jeg ikke på nå Når jeg kom inn på rommet var det første jeg ser en Bonaqua, snacks og et velkomstkort. En fin måte å bli ønsket velkommen på. Rommet er ca.40 m2 stort og går over to plan, med to bad. Første etasje består av oppholdsrom med sofa og stol, TV, spisebord med 4 stoler og bad. Andre etasje består av soverom og et større bad med badekar. Ved innsjekk ble jeg opplyst om at man i jr suite kan bestille frokost til rommet kostnadsfritt. Dette var nytt for meg og skal absolutt prøves Første etasje, tatt fra inngangsdør. Et lite bad i første etasje. Trappen opp til andre etasje og soverommet.
Hotell: Radisson Blu Hotel, Berlin Status: Gold Rom booket: Standard Nettside booket: Radisson, via Viatrumf Oppgradert: Ja, til 6.etg, utsikt, frokost og sylteagurk på rommet. Fekk ein trivelig velkomst og beskjed om at som gullkunde fekk eg rom på toppen med utsikt og at dei ville invitere meg på frokost dagen etter. Greit rom og fin utsikt. Til og med balkong (ca 40 cm brei, så begrensa med plass å sitte eller danse, men fin å trekke luft på). Ei flaske vatn og ein sylteagurk venta på bordet. Flott akvarium i atriumet, og fin frokost. Eg kan glatt bu her igjen, berre dei kan bygge ferdig flyplassen sin fyrst.
Royal Garden innfrir gang på gang og er det hotellet i Radisson-kjeden som jeg har prøvd som er aller best på oppgraderinger og andre goder for sine Gold og Concierge. Veldig bra og slikt blir det lojale kunder av!
Hotell: Radisson Blu Royal Garden, Trondheim Status: CCG Rom booket: Standard (billigste) Nettside booket: hotellets nettside Oppgradert: Ja, til Leiv Eriksson suiten på 150kvm med badstu og hele pakka
Shit, nå føler jeg meg snytt som bare sitter i en ussel (gått fra topp tidligere i dag til nå ussel ) junior suite Gikk forbi Leiv Eriksson suiten på vei til rønnerommet mitt. Edit: Hvor er bildebevisene? Tror det ikke et sekund før du kommer opp med noen bilder.
Suiten hadde 1 toalett og 1 bad med dusj og badekar, 1 soverom, garderobe, soverom, bar og svær stue.
Hotell: Radisson Blu Scandinavia, København Status: Concierge Rom booket: Standard Nettside booket: Radisson Oppgradert: Ja, til businessclass i 20.etg Nylig renovert frokostrestaurant kunne det se ut som. Tommel opp! Fantastisk fin utsikt inn mot sentrum av København. Folk sier det er et litt usentralt hotell, men når oppholdet skyldes spising, spising og mer spising er det ingenting feil med en liten gåtur.
Hotell: Country Inn & suite San Carlos Status: Gull Rom booket: Standard member price Nettside booket: Club Carlson Oppgradert: Ja til et litt større rom Annet: To flasker vann ved ankomst Billig, men litt slitent hotell 10 min sør for SFO. Helt avhengig av leiebil da det er ingenting å gjøre i området. Gratis parkering og amerikansk (dårlig) frokost inkludert.
Dette hotellet ligger jo flott til på Amager - en liten spasertur over vollene til Christianshavn og en kort sykkeltur unna resten av byen. Som du sier, litt fysisk aktivitet er ikke dumt når magen er full av øl og bøf.
Hotell: Radisson Sky City Arlanda Status: Gull Rom booket: Standard u/frokost Nettside booket: Egencia, jobb Oppgradert: Ja til Business Annet: Frokost voucher og sjokolade som velkomstgave.
Hotell: Radisson Blu, London Stansted Status: Gull Rom booket: Standard, 2 for 1. Nettside booket: Radisson Blu Oppgradert: Ja til Business Annet: Ei flaske vin og ei flaske vatn.