Eg har ikkje høyrt om nokon som har fått match to gongar, men det er litt varierande info rundt det å få gullstatus som aksjeeigar. Det har vore rapportert om at slik status blir fornya så lenge ein sit på aksjeposten, mens andre kun har fått eitt år. Eg har inntrykk av at ein kan få aksjestatus etter å tidlegare ha fått statusmatch, men har ikkje kjelder. Ellers kan kanskje Folkeregisteret og namneendringar vere billegare enn aksjer? Eg trur ikkje du kjem så mykje lenger, men det går kanskje an å prøve seg med ei god historie om kvifor du mista statusen og ei bønn om ei eller anna form for challenge? (Men har ikkje høyrt om at Radisson har hatt slike.) Det verste som skjer er eit nytt nei?
Det går bra, det kan jeg bekrefte. Kjøp minst 400 (tror jeg det var) aksjer i RADH så ordner det seg. Kursen er ca. 36 kr. og stigende
RADISSON BLU RIVERSIDE HOTEL, GOTHENBURG Min status: Gull (statusmatchet fra eurobonus) Rom booket: vanlig Oppgradert: Fikk rom litt høyere opp, men ingen voldsom utsikt å skryte av Annet: 4 macroner, 2 flaskevann og en velkommen-tilbake-lapp på rommet
Hotell: Radisson Blu Plaza Sydney Min status: Platinum Rom booket: Standard Oppgradert: Ja Andre fordeler: Daglige kakeleveranser på rommet Flotte rom
Hotell: Radisson Blu Flagstaff Melbourne Min status: Platinum Rom booket: Standard Oppgradert: Ja til Deluxe rom Andre fordeler: En helflaske rødvin & kakeboks på rommet
Park Inn Gardermoen Min status: Gull Booket:standard Oppgradert: Ja Andre fordeler; fruktfat på rommet
Hei! Jeg har booket meg inn på radisson blue i Berlin neste helg. Har ingen status hos Radisson, men er EBG og bestilte hotellet gjennom SAS i forbindelse med flyet. Vil jeg ha noen mulighet for oppgradering da? Husker før i tiden var ihvertfall det vanlig.
Mulig det er litt for sent nå, men viss du ikke har gjort det allerede så statusmatcher Club Carlsson SAS EBG til Gold. Bare å sende en e-post og viss du er heldig så har du Gold før neste helg. Send så en e-post til hotellet der du opplyser om at du nå er RR Gold og at du ber de om å oppdatere bestillingen din tilsvarende. E-post: [email protected] Og her er ett ferskt eksempel på at det fungerer: http://statusmatcher.com/report/58113
Har Radisson sitt gullkort, lite erfaring da jeg fikk via statusmatch. Mitt spm: om jeg booker hotell via hotell.com/expedia, får jeg da fordelene? Altså: gratis frokost, opptjening av poeng osv.
Nei, ikke poeng, de fleste ganger får du de andre fordelene, men statusen din synes ikke på forhånd når du booker via tredjepart. Jeg booker alltid direkte der jeg har status
Gjennomførte en gammel booking via Expedia nylig. Har i etterkant av bestilling fått gullkort og spurte pent ved innsjekk om det hadde noe å si at jeg var gullmedlem. Fikk høflig tilbakemelding at jeg kunne få registrert natta på RR men ingen statusfordeler eller poeng. Fair enough.
Radisson Blue Nydalen Min status: Gull Booket:standard Oppgradert: Nei Andre fordeler; 2 macroner, 2 flaskevann og en velkommen-tilbake-lapp på rommet
Park Inn Gardermoen Min status: Gull Booket: standard Oppgradert: Ja Andre fordeler; fruktfat på rommet
Ved registrering av opptjening til EuroBonus på Radisson Blu-hoteller, tar det normalt lang tid å få poengene på konto? Utsjekk for 10 dager siden, og har enda ikke fått noe...
Radisson Blue Amsterdam Min status: Gull Booket: Standard Oppgradert: Ja Andre fordeler; 2 sjokolader, 2 flaskevann og en velkommen lapp på rommet.
Kundeservice ber om at man ikke skal sende forespørsel før det har gått 7-10 dager for å etterspørre Radisson poeng. Det går nok ikke noe fortere for å få EB poeng. Jeg merker sjøl at det tar forholdsvis lang tid om dagen for å få poengene, det vil si opp mot to uker.
Etter 2 perioder som Concierge, datt jeg ned på gull, som utgår nå i november, har ikke bodde en eneste natt på Radission på 14 måneder, så fikk jeg mail om tilbud å behold gull med kun. 4 opphold innen desember, det bør jeg jo klare...